مربی صنعت نفت آبادان: آب معدنی نداریم، وزارت نفت یک دستمال کاغذی هم به ما نمی دهد، شایعه کم کاری بازیکنان مسخره است

به گزارش مجله آی سیب، ز طرفی شرایط اقتصادی باشگاه داغان است و تیم ما کاملا تحت فشار قرار گرفته است. دلیل از حال رفتن سراج هم تحت فشار بودن است. بهنام پس از خاتمه بازی سمت داور رفت و به عملکرد وی معترض شد اما به رختکن نرسیده بود که روی زمین افتاد و حالش بد شد. تیم ما خیلی تحت فشار است.

مربی صنعت نفت آبادان: آب معدنی نداریم، وزارت نفت یک دستمال کاغذی هم به ما نمی دهد، شایعه کم کاری بازیکنان مسخره است

مربی دروازه بان های تیم فوتبال صنعت نفت گفت: یک بار گفتم در تمرینات آب معدنی نداریم اما پیشکسوتان باشگاه برای این حرفم حاشیه درست کردند.

کاظم فرحانی در گفت وگو با فارس، درباره آخرین شرایط بهنام سراج که پس از ملاقات شب گذشته صنعت نفت مقابل شهرخودرو دچار وخامت حال شد و به بیمارستان منتقل شد، گفت: سراج دیشب تحت نظر پزشکان و در آی سی یو بود. البته وی امروز مرخص شد. امیدوارم مشکل خاصی برای سرمربی صنعت نفت پیش نیاید.

مگر امکان دارد سه پنالتی و یک گل درست را برای یک تیم نگیرند و اسم آن را اشتباه سهوی داوری بگذارند؟

وی درباره اعتراض هایش به داوری بازی با شهرخودرو گفت: اگر صنعت نفت مدعی صعود به لیگ قهرمانان بود یا در جمع تیم های انتهای جدولی قرار داشت، با اشتباهات داوری و از دست دادن سه امتیاز مقابل شهرخودرو چه اتفاقی برای ما می افتاد؟ مگر امکان دارد سه پنالتی و یک گل درست را برای یک تیم نگیرند و اسم آن را اشتباه سهوی داوری بگذارند؟ من هم می گویم اشتباه جزئی از فوتبال است ولی این حجم از اشتباه باید بین هر دو تیم تقسیم گردد.

مربی تیم صنعت نفت ادامه داد: مگر امکان دارد 6 اشتباه به ضرر صنعت نفت باشد اما یک سوت اشتباه هم علیه شهرخودرو نزنند؟ به داور می گویم آیا پنالتی های صنعت نفت را ندیدی که جواب می دهد یک پنالتی برایتان گرفتم. به وی گفتم وقتی یک پنالتی می گیری دلیل دارد سایر پنالتی ها را نگیری؟ این چه توجیهی است؟ با دیدن فیلم بازی صنعت نفت و شهرخودرو از عملکرد داور خنده تان می گیرد.

اشتباهات داوری بازی با سپاهان و شهرخودرو نبود، اکنون مدعی کسب سهمیه بودیم

فرحانی اعلام نمود: خواهش می کنم به بازی با سپاهان هم برگردید و به آن هم نگاهی اندازید. پیش از این که بازیکن حریف گل را به ثمر برساند، مهاجم سپاهان پیراهن محمد اهل شاخه را پاره کرد. هر چند ما چیزی نمی گوییم اما باید انصاف را هم در نظر گرفت. بعضی تیم ها زیر ذره بین هستند و بلافاصله با اشتباه یک داور جار و جنجال راه می اندازند اما صنعت نفت مظلوم است و نمی تواند حق خودش را بگیرد.

وی اضافه نمود: اگر در بازی با سپاهان گل حریف مردود اعلام می شد و مقابل شهرخودرو هم پنالتی های ما را می گرفتند، شرایط صنعت نفت بسیار تغییر می کرد و اکنون برای کسب سهمیه امید بسیار زیادی داشتیم. من می گویم. گل شهرخودرو هم خطا بود اگر قرار است داور اشتباهی مرتکب گردد باید برای تمام تیم ها باشد نه اینکه فقط سر یک تیم را ببرند.

مربی دروازه بان های صنعت نفت توضیح داد: از طرفی شرایط اقتصادی باشگاه داغان است و تیم ما کاملا تحت فشار قرار گرفته است. دلیل از حال رفتن سراج هم تحت فشار بودن است. بهنام پس از سرانجام بازی سمت داور رفت و به عملکرد وی معترض شد اما به رختکن نرسیده بود که روی زمین افتاد و حالش بد شد. تیم ما خیلی تحت فشار است.

در آبادان همه به کادر فنی صنعت نفت فحاشی نموده و در فضای مجازی علیه ما شعار می دهند

فرحانی درباره اینکه بهنام سراج قبل از بازی بیان کرد در سرانجام ملاقات با شهرخودرو صحبت های زیادی را درباره شرایط صنعت نفت مطرح می نماید، گفت: تیم ما خیلی تحت فشار است. در آبادان همه به کادر فنی صنعت نفت فحاشی نموده و در فضای مجازی علیه ما شعار می دهند. قبل از بازی چنین فشاری بود و در جریان بازی هم داور اینگونه سوت می زند. امیر عرب براقی شب گذشته به بدترین شکل سوت زد و از آبادان خارج شد اما ما باید در این شهر بمانیم و فحش بخوریم.

وی درباره مسائل اقتصادی باشگاه صنعت نفت گفت: به این موضوع عادت نموده و حتی می توان گفت به مسائل اقتصادی اعتیاد پیدا نموده ایم. علی عیسی زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه صبح تا شب برای جمع کردن پول کوشش می نماید اما نمی توانیم یک اردو برویم. یک بار گفتم آب معدنی در تمرین صنعت نفت نیست اما بعضی پیشکسوتان باشگاه حاشیه سازی کردند. تیم ما هیچ چیز ندارد، سال جاری گذشت اما به فکر سال بعد باشید.

اسم صنعت نفت را احمد آباد هم بگذارند تفاوتی ندارد زیرا وزارت نفت یک دستمال هم به ما نمی دهد

مربی تیم صنعت نفت درباره دلیل یاری نکردن وزارت نفت به این باشگاه مردمی شرح داد: وزارت نفت و شرکت نفت یک دستمال کاغذی هم به تیم ما نمی دهند و اگر اسم تیم ما را احمدآباد هم بگذارند تفاوتی پیدا نمی نماید. وقتی امکانات نباشد و نتوانید تیم را در نیم فصل تقویت کنید، به اردو بروید و کمترین تجهیزات را در تمرین نداشته باشید کاری پیش نخواهد رفت.

درست است تیم هایی که هزینه شان بالای 100 میلیارد است به آسیا نروند و تیم ما با 15 میلیارد هزینه سهمیه بگیرد؟

فرحانی اضافه نمود: تیم ما در گرمترین روزهای آبادان که حتی در شب هم نمی توان تمرین کرد، در این شهر ماند و به اردو نرفت اما همه انتظار دارند چنین تیمی آسیایی گردد. تیم هایی مانند تراکتور، سپاهان، پرسپولیس و ... بالای 100 میلیارد هزینه کردند. آیا درست است آنها آسیایی نشوند و تیمی که کل هزینه اش به 15 میلیارد هم نمی رسد و معلوم نیست از این رقم چه مقدار می گیرد آسیایی گردد؟ متأسفانه کسی زیر بار این حرف ها نمی رود.

وی درباره شایعاتی که در فضای مجازی درباره کم کاری و تبانی بعضی بازیکنان صنعت نفت مقابل شهرخودرو مطرح شده است، شرح داد: شب گذشته بازیکنان ما به حدی کوشش کردند و زحمت کشیدند که خود اعضای کادر فنی ما چنین انتظاری از آنها نداشتند. ناگفته نماند بی پولی، بی اردویی و مسائل زیاد شاید از لحاظ روحی روانی روی بازیکن تأثیر بگذارد اما مطمئن باشید بازیکنان ما نه در این ملاقات و نه در بازی های قبلی به هیچ وجه کم کاری نکردند و چنین شایعاتی مسخره است.

دروازه بان صنعت نفت بال نداشت که مانع گلزنی شهرخودرو گردد

مربی تیم صنعت نفت درباره اینکه بعضی ها اعتقاد دارند گل شهرخودرو مقابل در شرایط مشکوکی به ثمر رسیده، گفت: به کرنر شهرخودرو نگاه کنید. بازیکن حریف توپ را پشت 18 قدم به خلعتبری پاس داد و در این شرایط دروازه بان ما باید زاویه را می بست که این کار را هم انجام داد اما خلعتبری توپ را به حالت چیپ روی دروازه صنعت نفت انداخت و در این شرایط ناصر سالاری بال ندارد که بخواهد با پرواز کردن مانع رسیدن توپ به قاضی گردد. به همین دلیل مجبور است دنبال توپ بدود.

فرحانی اضافه نمود: فاصله محمد قاضی با دروازه نفت خیلی نزدیک بود و در این میان محمد قریشی که بهترین مدافع صنعت نفت است و باید به تیم ملی هم از نظر من دعوت گردد، در مهار مهاجم شهرخودرو که یار مستقیمش بود دچار غفلت شد. می خواهم بگویم ناصر سالاری مانند سایر بازیکنان نفت خیلی کوشش کرد و به هیچ وجه چنین مسائلی درست نیست که وی از روی عمد گل خورده است. اگر روز گذشته شهرخودرو را شکست می دادیم چنین صحبت هایی مطرح نمی شد اما وقتی سه پنالتی مان را نمی گیرند نمی توانیم کاری کنیم.

سراج از تیم ما جدا نمی گردد

وی درباره احتمال جدایی بهنام سراج از سرمربیگری صنعت نفت گفت: بهنام از این تیم جدا نمی گردد زیرا تابع باشگاه است. اگر هم دیدید در یک بازی به بازیکنان انتقاد کرد، قصد داشت به آنها شوک بدهد. سراج از بازیکنان باتجربه انتظار دارد بیشتر کوشش نمایند اما متاسفانه بعضی از آنها چنین انتظاری را برآورده نکردند. اکنون هم به جوان ها فرصت می دهیم که خیلی خوب بازی می نمایند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1159

به "مربی صنعت نفت آبادان: آب معدنی نداریم، وزارت نفت یک دستمال کاغذی هم به ما نمی دهد، شایعه کم کاری بازیکنان مسخره است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی صنعت نفت آبادان: آب معدنی نداریم، وزارت نفت یک دستمال کاغذی هم به ما نمی دهد، شایعه کم کاری بازیکنان مسخره است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید