معرفی خراسان شمالی در موزه بزرگ خراسان

به گزارش مجله آی سیب، سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: این استان با در اختیار دریافت فضایی در موزه منطقه ای خراسان، در موضوعات مختلف از جمله آثار تاریخی، طبیعی و معنوی، مردم شناسی و... بیشتر معرفی می گردد.

معرفی خراسان شمالی در موزه بزرگ خراسان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، علی مستوفیان معاون میراث فرهنگی این اداره کل، امروز شنبه 10 آذر با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس بازدیدی که مسئولان میراث فرهنگی خراسان رضوی از موزه های استان خراسان شمالی داشتند، دیدگاه های خود را در مورد همکاری های فی مابین مطرح کردند.

مستوفیان اضافه نمود: نشست مشترکی نیز در محل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار و راه های معرفی بیشتر و بهتر استان خراسان شمالی در موزه بزرگ و منطقه ای خراسان مورد آنالیز و گفتگو نهاده شد.

او با بیان اینکه موزه خراسان جزو موزه های مدرن و بزرگ کشور محسوب می گردد، توضیح داد: مقرر شد در این موزه با در اختیار گذاشتن فضا، آثار موزه ای، اقلام انتشاراتی، نشریات مکتوب و الکترونیکی و... استان در معرض بازدید و معرفی به علاقه مندان قرار بگیرد.

او با اشاره به اینکه ویترین های خراسان شمالی به صورت دائم و موقت در موزه بزرگ خراسان برپا می گردد، گفت: همچنین توافقاتی برای برگزاری نشست های تخصصی در حوزه معماری و هنر، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و استفاده از مرکز اسناد و آرشیو موزه بزرگ انجام گرفت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 277

به "معرفی خراسان شمالی در موزه بزرگ خراسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی خراسان شمالی در موزه بزرگ خراسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید