مقاله: نکاتی مهم در خصوص بازسازی مسافرخانه

به گزارش مجله آی سیب، بعد از اتمام کار می توانید به سراغ نمای بیرونی مسافرخانه بروید. کار را با تعویض پنجره ها آغاز کنید، چرا که یکی از زیبایی های ساختمان به پنجره های سالم و تمیز است. توصیه می کنیم به جای پنجره های کوچک از پنجره های بلند بهره ببرید تا در طول روز نور بیشتری به داخل اتاق بتابد و فضا روشن تر گردد.

مقاله: نکاتی مهم در خصوص بازسازی مسافرخانه

در بازسازی ساختمان مسافرخانه، اگر فضای داخلی نیاز به بنایی دارد اول آن را انجام دهید. بعد از آن لوله کشی ها و رادیاتورها و کولرها را آنالیز کنید و پس از انجام تعمیرات به سراغ رنگ آمیزی دیوارها و سقف بروید. تمام این کارها را باید به افراد خبره و ماهر در این امر بسپارید.

بعد از انجام تعمیرات کلی و جزئی دیوارها و سقف می توانید کفپوش های فرسوده و شکسته و یا رنگ پریده را عوض کنید. از سرامیک براق و محکم بهره ببرید تا بیشتر به چشم بیاید و محیط مسافرخانه را دلنشین تر کند.

برای جمع بندی می توان گفت که در بازسازی ساختمان یک مسافرخانه علاوه بر اهمیت دادن به نمای بیرونی و کلی ساختمان، باید به فضای داخلی و وسایل به کار برده شده هم توجه کرد. باید بین رنگ های وسایل داخل اتاق نوعی هارمونی وجود داشته باشد تا فردی که قرار است در آنجا اقامت کند، از ترکیب رنگ های مختلف آشفته نشود.

در بازسازی ساختمان مسافرخانه علاوه بر توجه به کفپوش زمین، رنگ آمیزی اتاق و مرتب بودن نمای اصلی، باید به وسایل مورد استفاده در داخل اتاق هم دقت کنید. به عنوان مثال پرده های اتاق ها باید هر یک ماه یک بار شسته شوند و بهتر است رنگ آنها را متناسب با رنگ دیوارها و تخت ها انتخاب کنید.

منبع مقاله: نکاتی مهم در خصوص بازسازی مسافرخانه

انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1252

به "مقاله: نکاتی مهم در خصوص بازسازی مسافرخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: نکاتی مهم در خصوص بازسازی مسافرخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید