نارنجی پوشان را بیش از هر زمانی دریابیم

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران/فارس یکی از گروه های شغلی که در هر زمانی کارشان تعطیل بردار نیست و در هر شرایطی لزوم حضور و فعالیت آنان وجود داشته و دارد، پاکبانان نارنجی پوش هستند. مردانی که شغل شان با دشواری های فراوانی همراه بود و این روزها بیش از سایر شهروندان در معرض خطر هستند.

نارنجی پوشان را بیش از هر زمانی دریابیم

نبود پاکبانان در تمام شهرها و توقف فعالیت آنان حتی برای چند ساعت، تاثیرات مشهودی در زیبایی و نظافت معابر و اماکن عمومی خواهد داشت؛ امروز این گروه، بیشتر از دیگران نیاز به توجه داشته و باید تجهیزات و امکانات ضروری بهداشتی آنان برای حفظ سلامتشان، تامین و توزیع شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم در گفت و با خبرنگاران ضمن تاکید بر ضرورت توجه جدی به سلامت پاکبانان، گفت: در روزهای کرونایی که بخش اعظمی از کسب و کارها تعطیل و دورکاری در برخی از ادارات لحاظ شده است شاهد فعالیت بی وقفه نارنجی پوشان شهر هستیم که در این شرایط بحرانی می کوشند با پاکسازی و نظافت سطح شهر گامی در راستای کاهش شیوع این بیماری بردارند.

رحمانیان اضافه کرد: پاکبانان همواره و در تمام شرایط مشغول خدمت رسانی به مردم هستند، انتظار اینست که پیمانکاران خدمات شهری نسبت به پرداخت به موقع و کامل حقوق، پاداش و سنوات پاکبانان زحمتکش اقدام کنند.

عضو شورای شهر جهرم ادامه داد: اقشار مختلفی در کار مبارزه با شیوع ویروس کرونا حضور دارند، اما پاکبانان مظلوم ترین این اقشار به شمار می فرایند که در شرایط حاد کنونی نیز از تلاش برای پاکیزه نگه داشتن شهر دریغ ندارند اما باید تجهیز این افراد به وسایل بهداشتی مورد توجه باشد.

سخنگوی شورای شهر جهرم گفت همه پیمانکاران حوزه خدمات شهری، باید ملزومات بهداشتی را که شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و دستکش مجهز باشند زیرا سلامت پاکبانان، نیروهای خدمات شهری و فضای سبز از اهمیت زیادی برخوردار است و مدیریت شهری نباید از این مهم غافل شود.

رحمانیان اضافه کرد که پاکبانان و نیروهای خدمات شهری به طور مستقیم با آلوده ترین اقلام و پسماندهای خطرناک سر و کار دارند در این میان ماسک ها و دستکش های رها شده در سطح شهر نیز بر سختی و خطر کار آنها می افزاید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 958

به "نارنجی پوشان را بیش از هر زمانی دریابیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارنجی پوشان را بیش از هر زمانی دریابیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید