نرخ اجاره مسکن در اصفهان ، با ماهی یک میلیون تومان می توان اجاره نشین شد؟

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، با توجه به قیمت مسکن در اصفهان و آگهی های ثبت شده در سایت دیوار، لیستی از میانه نرخ اجاره در بعضی از منطقه ها اصفهان و حومه به دست آمده است که بر اساس شهر تازه فولادشهر با یک میلیون تومان ماهانه مقرون به صرفه ترین و منطقه تالار با میانه اجاره ماهانه پنج میلیون تومان در بین منطقه ها زیر گران ترین منطقه ها برای اجاره نشینی هستند.

نرخ اجاره مسکن در اصفهان ، با ماهی یک میلیون تومان می توان اجاره نشین شد؟

بر اساس قیمت های موجود در جدول زیر، شهرهای تازه فولادشهر با یک میلیون تومان ماهانه و بهارستان با 2.6 میلیون تومان اجاره ماهانه برای یک آپارتمان 80 متری، از منطقه ها مقرون به صرفه اصفهان برای اجاره نشینی هستند.

برازنده، ملک شهر، خانه اصفهان، اشراق و بزرگمهر منطقه های هستند که اجاره ماهانه در آن منطقه ها در کانال چهار میلیون تومان ثبت شده است و نشان می دهد که نرخ اجاره در بخش زیادی از منطقه ها اصفهان در حدود نرخ چهار میلیون تومان است.

منطقه ها جابر انصاری و تالار در بین منطقه ها زیر با میانه اجاره در محدوده پنج میلیون تومان، منطقه ها گران تری برای اجاره نشینی هستند.

در جدول زیر میانه نرخ اجاره در بعضی از منطقه ها اصفهان و حومه را مشاهده می کنید.(دقت داشته باشید قیمت ها میانه اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی 80 متری دو تا پنج سال در شهر اصفهان و حومه در 10 روز گذشته آگهی های دیوار است.)(قیمت های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1747

به "نرخ اجاره مسکن در اصفهان ، با ماهی یک میلیون تومان می توان اجاره نشین شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ اجاره مسکن در اصفهان ، با ماهی یک میلیون تومان می توان اجاره نشین شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید