نگاهی به کمبودهای گردشگری سامان

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری فرماندار سامان گفت: برنامه های حوزه گردشگری با توجه به حضور گردشگران در این منطقه نیازمند نگرش همه جانبه و اصلاح اساسی دارد.

نگاهی به کمبودهای گردشگری سامان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک لازم جهت ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

سعید صالحی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان سامان دارای پتانسیل های ویژه ای در بخش گردشگری است که باید از ظرفیت های موجود به طور صحیح استفاده گردد.

وی اضافه کرد: برنامه های حوزه گردشگری با توجه به حضور گردشگران در این منطقه احتیاجمند نگرش همه جانبه و اصلاح اساسی دارد.

صالحی، نبود مکان مناسب برای ایجاد نمایشگاه ها، نبود هتل ستاره دار برای اقامت گردشگران، نبود پارکینگ مناسب برای خودروها در مناطق گردشگری و کمبود فضای عمومی مناسب برای گردشگران را از مسائل این شهرستان در حوزه گردشگری دانست.

وی گفت: توسعه ویلاها به دلیل ایجاد اشتغال و ورود سرمایه گذار به شهرستان، در حال اجرا شدن است.

صالحی ادامه داد: به منظور افزایش کیفیت ارائه خدمات به مسافران علاوه بر میراث فرهنگی دستگاه های نظارتی، خدماتی، امنیتی، امدادی و فرهنگی همکاری دارند.

وی گفت: توسعه راه ها با هدف ایجاد زیرساخت مناسب در بخش گردشگری از مهم ترین برنامه های این شهرستان است.

صالحی با اشاره به اینکه این شهرستان با وجود تعداد زیاد گردشگران احتیاجمند امکانات رفاهی ویژه است، توضیح داد: سرویس بهداشتی به اندازه احتیاج برای گردشگران وجود دارد که به منظور برطرف شدن مسائل رفاهی احداث تعدادی سرویس بهداشتی در مسیرهای مناطق گردشگری شهرستان و روستاها در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 738

به "نگاهی به کمبودهای گردشگری سامان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به کمبودهای گردشگری سامان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید