هشت تیم برتر آسیا معرفی شدند، بانک سرمایه به مصاف نمایندگان چین و ژاپن می رود

به گزارش مجله آی سیب، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا امروز (آدینه) با معرفی هشت تیم برتر به سرانجام رسید.

هشت تیم برتر آسیا معرفی شدند، بانک سرمایه به مصاف نمایندگان چین و ژاپن می رود

برای سفر با پوکت تور ارزان همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا که از روز چهارشنبه در ویتنام شروع شده بود، آدینه شب پس از برگزاری 16 ملاقات به سرانجام رسید.

در آخرین روز این مرحله از رقابت ها، پنج مسابقه برگزار گردید که نمایندگان کشورهای تایلند، قزاقستان، هنگ کنگ، ویتنام و ژاپن مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

نخستین شگفتی مسابقات باشگاه های آسیا امروز رقم خورد و تیم بدون ستاره آلتای قزاقستان سه بر صفر با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 20 و 25 بر 22 العربی قطر را از پیش رو برداشت. در دیگر مسابقه حساس روز سوم و سرانجامی مرحله مقدماتی نمایندگان چین و ژاپن برای صدرنشینی در گروه چهارم به مصاف یکدیگر رفتند که تیم تویودا ژاپن با شکست سه بر صفر بائیک موتور پکن صدر نشین شد.

با نتایج کسب شده تیم های ویتنام (باشگاه ورزشی ویتنام) و عراق (البحری) از گروه اول، ایران (بانک سرمایه) و چین تایپه (تایپه) از گروه دوم، قزاقستان (آلتای وی سی) و قطر (العربی) از گروه سوم و ژاپن (تویودا گوسی ترفوئرزا) و چین (بائیک موتور پکن) به عنوان هشت تیم برتر این رقابت ها معرفی شدند تا در مرحله بعدی به مصاف یکدیگر بفرایند.

روز شنبه تیم های شرکت کننده در رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا استراحت دارند و مرحله دوم از روز یکشنبه شروع می گردد که به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.در این مرحله نمایندگان ایران، چین، ژاپن و چین تایپه در گروه F و نمایندگان کشورهای ویتنام، عراق، قزاقستان و قطر در گروه E به مصاف یکدیگر می فرایند.

بدین ترتیب تیم بانک سرمایه ساعت 15 به وقت محلی در روزهای یکشنبه و دوشنبه به ترتیب به مصاف تیم های بائیک موتور پکن از چین و تویودا گوسی ترفوئرزا از ژاپن می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 684

به "هشت تیم برتر آسیا معرفی شدند، بانک سرمایه به مصاف نمایندگان چین و ژاپن می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشت تیم برتر آسیا معرفی شدند، بانک سرمایه به مصاف نمایندگان چین و ژاپن می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید