واتفورد 1 - 2 چلسی؛ جوان های توقف ناپذیر لمپارد

به گزارش مجله آی سیب، چلسی در دیداری سخت در مقابل واتفورد به پیروزی 1-2 دست یافت.

واتفورد 1 - 2 چلسی؛ جوان های توقف ناپذیر لمپارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آبی های لندن در ادامه روند خوب خود در لیگ برتر، امشب در خانه واتفورد نیز با تکیه بر درخشش ستاره های جوان خود به پیروزی دست یافته و بالاتر از لستر در رتبه سوم لیگ برتر نهاده شدند.

چلسی بازی را هجومی شروع کرد و خیلی زود به گل اول دست یافت. روی پاس تماشایی جورجینیو، تامی آبراهام با دروازه واتفورد تک به تک شده و پیروز شد با یک ضربه دقیق دروازه حریف را باز کند.

در دقیقه 15 پریرا در محوطه جریمه برای خودش خلق موقعیت کرد، اما در نهایت ضربه او چندان خطرناک نبود و در اختیار کپا نهاده شد. در دقیقه 18 و روی پاس تماشایی مونت، چلسی تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما فورستر با عکس العملی زیبا دروازه تیمش را مقابل ضربه تامی آبراهام نجات داد.

دقایقی بعد دوباره چلسی صاحب فرصت مسلم گلزنی شد، اما این بار فورستر ضربه پولیسیچ در آستانه ورود به کنج دروازه را مهار کرد.

در ادامه جریان بازی کمی آرام و بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در دقایق پایانی نیمه اول چلسی فاصله چندانی تا رسیدن به گل دوم نداشت، اما ضربه تماشایی مونت با واکنش زیبای فورستر و در ادامه برخورد به دیرک دروازه واتفورد همراه شد تا چلسی علیرغم فزونی محسوس در 45 دقیقه نخست، با فزونی 0-1 راهی رختکن گردد.

در ایتدای نیمه دوم و روی پاس ویلیان، مونت می توانست خیلی زود گل دوم چلسی را به ثمر برساند، اما یک بار دیگر بن فورستر مانع وی شد.

اما در دقیقه 55 چلسی به گل دوم دست یافت. روی حرکت تیمی، ارسال تامی آبراهام در دهانه دروازه با ضربه تمام کننده پولیسیچ همراه شد و فزونی آبی های لندن دو برابر شد.

دقایقی بعد خود پولیسیچ از گوشه محوطه می توانست باز هم برای چلسی گلزنی کند، اما دروازه بان واتفورد این بار با پا واکنش نشان داد.

در دقیقه 69 تامی آبراهام با یک حرکت انفرادی زیبا در محوطه جریمه موقعیت خوبی برای خود خلق کرد، اما حضور به موقع مدافعان حریف باعث از دست رفتن موقعیت شد.

اما در دقیقه 80 واتفورد به گل اول خود دست یافت. داور بعد از بازبینی صحنه یک پنالتی به سود این تیم اعلام که جرارد دلئوفئو آن را تبدیل به گل کرد.

در دقیقه 90 باتشوایی فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما تکل مدافع واتفورد دروازه را نجات داد. در ثانیه های پایانی کپا با عکس العملی تماشایی روی ضربه سر فورستر دروازه خود را بسته نگه داشت تا در نهایت چلسی در این دیدار با نتیجه 1-2 واتفورد را مغلوب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 545

به "واتفورد 1 - 2 چلسی؛ جوان های توقف ناپذیر لمپارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتفورد 1 - 2 چلسی؛ جوان های توقف ناپذیر لمپارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید