پوشیدن چه لباس هایی در عربستان جریمه دارد؟

به گزارش مجله آی سیب، ایسنا نوشت: یک منبع در عربستان اخبار منتشر شده درباره صدور حکم ممنوعیت پوشیدن شلوارک در عربستان را نادرست دانست.

پوشیدن چه لباس هایی در عربستان جریمه دارد؟

یک منبع در گفت وگو با روزنامه عکاظ چاپ عربستان فاش کرد، اخبار منتشر شده درباره دستور ممنوعیت پوشیدن شلوارک در عربستان در چارچوب رعایت عرف جامعه نادرست است.

بر اساس آنچه عکاظ منتشر نموده، پوشیدن شلوارک تخلفی نیست که جریمه اقتصادی به همراه داشته باشد.

منبع یاد شده در گفت وگو با این روزنامه تاکید نمود: ماده های هفت و 9 لایحه رعایت عرف جامعه دال بر لزوم جریمه هر فردی است که بر اساس جدول تخلفات مرتکب تخلفی گردد.

منبع مذکور تاکید نمود، صورت جلسه باید کامل بوده و حاوی نام متخلف، اظهارات شخصی او، شماره تلفن، نوع تخلف، محل و تاریخ آن باشد و در آن دلایل صدور جریمه، اطلاعات و اسم ماموری که برگه جریمه را صادر نموده و شماره کارت شناسایی و امضای آنها به صورت واضح و خوانا ثبت شده باشد.

وی اضافه کرد: نقض عرف جامعه در زمینه پوشش شامل پوشیدن لباس های زیر، لباس خواب و لباس هایی با عبارت ها، تصاویر و اشکالی در اماکن عمومی است که به مساله حیا و عرف عمومی ضربه وارد نموده و یا دارای تصاویری و اشکالی با محتوای نژادپرستانه، اختلاف برانگیز، تشویق به مصرف مواد مخدر و یا بی بندوباری باشند.

این منبع در ادامه گفت: قوانین پوشش در اماکن عمومی برای مسافران این کشور مشخص شده و طبق آن مسافران و گردشگران اجازه ندارند لباس های یقه باز یا کوتاه بالای زانو و لباس های بدن نما بپوشند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 544

به "پوشیدن چه لباس هایی در عربستان جریمه دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشیدن چه لباس هایی در عربستان جریمه دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید