کارگردان Halo Infinite از پروژه ساخت بازی جدا شد
به گزارش مجله آی سیب، به دنبال حواشی و اخبار عجیبی که از استودیوی 343 Industries به گوش می خورد، اکنون با خبر مهم و عجیب دیگری روبه رو هستیم که می تواند ما را بیش تر برای شرایط بازی Halo Infinite و استودیو سازنده اش نگران کند؛ خبری که به جدا شدن یکی از اعضای مهم گروه سازنده بازی ارتباط دارد.
از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.
طبق خبر جدیدی که سایت بلومبرگ منتشر کرده، اعلام شده که کریس لی، یکی از کارگردانان و اعضای کلیدی تیم سازنده هیلو اینفینیت، از فرایند توسعه بازی کنار کشیده است. او در گفتگوی خود با بلومبرگ می گوید: من از تیم توسعه Halo Infinite کنار کشیده ام و به دنبال فرصت های دیگری در آینده هستم. به تیم سازندگان بازی باور دارم و مطمئنم که آن ها بازی بسیار خوبی را تحویل خواهند داد و اکنون زمان مناسبی برای من است تا جدا شوم.
مایکروسافت در بیانیه ای ضمن قدردانی از تمام تلاش های کریس لی در پروژه ساخت بازی، اعلام کرده که او همچنان به عنوان کارمند مایکروسافت فعالیت می کند اما از تیم توسعه دهندگان هیلو اینفینیت جدا شده است.
نکته ای که می تواند برای ما کمی نگران کننده باشد، این است که کریس لی اولین فرد کلیدی در تیم توسعه دهندگان بازی نبوده که در این چند سال از پروژه کنار کشیده و گروه سازنده را ترک کرده است. در ماه اوت سال 2019 اعلام شد که تیم لانگو، کارگردان اصلی پروژه ، از 343 Industries جدا شده و قبل از او هم مری اولسن، تهیه کننده ارشد بازی، در ماه اکتبر استودیو را ترک کرده بود.خروج این اعضای کلیدی همگی می تواند دلایل قابل قبولی برای نگرانی طرفداران بازی Halo Infinite باشد؛ زیرا می تواند این گمان را برای آنان ایجاد کند که فرایند ساخت بازی با سختی ها و ناهمواری هایی روبرو بوده که به همین خاطر اعضای کلیدی در این چند سال از آن جدا شده اند.
عرضه Halo Infinite تا 2021 به عقب افتاد؛ بازی حال و روز خوبی ندارد
هرچند بسیاری از طرفداران تا چند ماه گذشته به شدت برای انتشار بازی Halo Infinite در زمان عرضه کنسول ایکس باکس سری ایکس/ اس هیجان داشتند، نمایش ویژه گیم پلی بازی در چند ماه پیش همه را شوکه کرد و نشان داد که فرایند یتوسعه بازی هنوز به زمان بیش تری نیاز دارد. بعد از آن نمایش بود که طرفداران برای گرافیک ضعیف بازی، مایکروسافت و استودیوی 343 Industries را نشانه گرفتند و اعتراضات زیادی را به سوی آن ها روانه کردند. همین قضیه باعث شد تا بازی با تأخیر روبرو شود و استودیو سازنده روی آن بیش تر کار کند. حال اگر همه این اخبار را کنار هم قرار دهیم، می توان گفت که فرایند ساخت بازی آن گونه که تیم سازنده و مایکروسافت می خواستند پیش نرفته است.
بااین حال، مدتی پیش خبر نسبتاً امیدوارکننده ای برای بازی منتشر شد. جوزف استاتن که از سازندگان نسخه اول بازی هیلو بوده و روی داستان و شخصیت های آن کار کرده ، به عنوان عضو ارشد بخش کمپین بازی منصوب شد. همین طور پیر هینتز که وظیفه انتشار بازی The Master Chief Collection را بر عهده داشت، هدایت بخش چندنفره بازی را که قرار است رایگان باشد، بر عهده گرفت.
در ابتدا قرار بود که بازی Halo Infinite در تاریخ 20 آبان و هم زمان با عرضه کنسول نسل بعدی مایکروسافت منتشر شود اما اکنون تاریخ دقیق عرضه آن اعلام نشده و فقط معین شده که این بازی در سال 2021 میلادی منتشر خواهد شد.
منبع: دیجیکالا مگ