کرونا انتها زندگی یک مهابادی دیگر را رقم زد

به گزارش مجله آی سیب، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با فوت یک بیمار کرونایی دیگر در مهاباد آمار جان باختگان به 551 نفر افزایش یافت.

کرونا انتها زندگی یک مهابادی دیگر را رقم زد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته 17 مورد فوت بر اثر کرونا ویروس در استان ثبت شد که با احتساب این فوتی ها تعداد جان باختگان این ویروس به 6 هزار و 760 نفر افزایش یافت.

آقازاده اضافه نمود: در همین مدت نیز 855 بیمار نو کرونایی در استان شناسایی و از این تعداد 165 تن در مراکز درمانی بستری شدند.

وی توضیح داد: تعداد بستری شدگان در آی سی یو نیز 281 نفر بوده که از این تعداد، 54 نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه آمار ها نشان می دهد که اندازه فوتی های ناشی از کرونا در افرادی که واکسن دریافت نموده اند، به شدت پایین است، از افرادی که واکسن کرونا دریافت ننموده اند خواست تا هرچه سریعتر به نزدیکترین مرکز واکسیناسیون مراجعه نموده و در پیشگیری از چرخه انتقال کرونا ویروس سهیم شوند.

وی با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این بحران، از مردم خواست تا حتی پس از دریافت واکسن نیز، حتما ماسک بزنند، از حضور در تجمعات بپرهیزند و همچنان فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ نمایند.

ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1878

به "کرونا انتها زندگی یک مهابادی دیگر را رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا انتها زندگی یک مهابادی دیگر را رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید