گیمین 2021 دانشگاه شریف در آذر ماه 1400 برگزار خواهد شد

به گزارش مجله آی سیب، گیمین 2021، پنجمین دوره از بزرگترین رویداد دانشجویی کشور درحوزه زنجیره تامین و طراحی کسب و کار زیر نظر دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه شریف در نیمه دوم آذرماه سال 1400 به صورت آنلاین برگزار خواهدشد. رویداد گیمین، هرساله با حضور صدها شرکت کننده، که اکثریت آن ها را دانشجویان رشته مهندسی صنایع و رشته مدیریت دانشگاه های کل کشور تشکیل می دهند، برگزار می گردد.

گیمین 2021 دانشگاه شریف در آذر ماه 1400 برگزار خواهد شد

گیمین با دید آموزش و ایجاد فرصتی برای کسب تجربه در قالب بازی برپا شده است. این رویداد علاوه بر ایجاد فضایی مناسب برای کسب و انتقال تجربه، فضایی مهیج را در طول دو روز با امکان مشارکت و یادگیری کار تیمی به شرکت نمایندگان ارائه می دهد. شرکت نمایندگان در گیمین پس از ثبت نام در این رویداد، به دوره های آموزشی متنوع و کاربردی، به صورت رایگان دسترسی خواهندداشت. این آموزش ها نه تنها در مدت زمان دو روزهٔ بازی می تواند برای آن ها مفید باشد، بلکه در ادامهٔ جهت شغلی افراد شرکت نماینده نیز می تواند موثر واقع گردد.

تیم اول برگزیده گیمین 2021، برنده 250 میلیون ریال، تیم دوم برندهٔ 200 میلیون ریال و تیم سوم برندهٔ 150 میلیون ریال جایزه خواهدشد. علاوه بر سه تیم برنده، جایزه های دیگری نیز برای شرکت نمایندگان در نظر گرفته شده است.

گیمین 2021 به صورت بین المللی برگزار می گردد

گیمین در دوره های گذشته تنها از کشور ایران شرکت نماینده می پذیرفت؛ اما در پنجمین دوره از این رویداد در سال 1400، به صورت بین المللی برگزار می گردد و شاهد شرکت نمایندگانی از تمام کشورهای جهان خواهیم بود. علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند برای ثبت نام به وسیله این اقدام نمایند.( https://gamein.ie.sharif.ir)

بعلاوه در صورتی که علاقه مند به بازدید حضوری از برگزاری رویداد گیمین هستید، از شما دعوت می گردد در تاریخ 25 و 26 آذرماه سال 1400، در بازار بزرگ ایران حضور پیدا کنید. در این روز تیم اجرایی و برگزارنمایندگان گیمین به صورت حضوری در ایرانمال حضور خواهندداشت.

حامیان برگزاری گیمین دانشگاه شریف

رویداد گیمین 2021، با حمایت بسیاری از سازمان های پیروز و مطرح کشور فعالیت خود را پیش می برد. هولدینگ سرمایه گذاری آژند پردازش، مجموعه بامن، اسنوا، هایپ، کاله (سولیکو)، بازار بزرگ ایران، یکتانت، کروز، سنجمان و...، همگی از برندهای مطرح کشور هستند که از این رویداد بزرگ حمایت می نمایند.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1929

به "گیمین 2021 دانشگاه شریف در آذر ماه 1400 برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیمین 2021 دانشگاه شریف در آذر ماه 1400 برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید