90 درصد دانش آموزان ایلامی واکسن کرونا دریافت کرده اند

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران/ایلام رئیس قرارگاه استانی مقابله با کرونا گفت: آمار واکسیناسیون دانش آموزان در ایلام به 90 درصد رسیده است.

90 درصد دانش آموزان ایلامی واکسن کرونا دریافت کرده اند

جهانگیر رستمزاد روز چهارشنبه در نشست قرارگاه استانی کرونا با تقدیر از پای کار بودن رسانه ها که در دوسال گذشته بدون هیچ چشمداشتی پای کار بودند، اظهار کرد: رسانه ها همواره نقش تاثیرگذاری در آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعمل ها و ترغیب مردم به افزایش مقدار واکسیناسیون داشته اند که شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه شرایط کرونا در استان پایدار و آرامش نسبی حاکم است، گفت: همچنان رعایت پروتکل ها و اجرای دستورالعمل ها تا ریشه کن شدن این بیماری منحوس ضرورت دارد.

رئیس قرارگاه استانی مقابله با کرونا با تاکید بر مدیریت هوشمند در اجرای محدودیت ها و رعایت پروتکل ها، از رسانه خواست برای ترغیب مردم به منظور تزریق دز سوم واکسن کرونا پای کار باشند.

رستمزاد با بیان اینکه اکنون حدود سه الی چهار ماه از تزریق دز دوم واکسن کرونا گذشته و باید افراد برای تزریق دز سوم مراجعه کنند، شرح داد: آمار واکسیناسیون دانش آموزی در ایلام به 90 درصد رسیده و آمار واکسیناسیون عمومی نیز درصد قابل قبولی دارد.

وی با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل ها در مدارس باید با جدیت پیگیری شود، از آموزش و پرورش خواست نسبت به نظارت و پیگیری مسایل بهداشتی، رعایت پروتکل ها، زدن ماسک، افزایش مقدار واکسیناسیون و تهویه کلاسها توجه جدی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2012

به "90 درصد دانش آموزان ایلامی واکسن کرونا دریافت کرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 درصد دانش آموزان ایلامی واکسن کرونا دریافت کرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید