اتاق بندرعباس از تشکیل اتحادیه های تخصصی و مالی حمایت می نماید

به گزارش مجله آی سیب، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: این اتاق به صورت همه جانبه از ایجاد انجمن تخصصی مالی حمایت می نماید.

اتاق بندرعباس از تشکیل اتحادیه های تخصصی و مالی حمایت می نماید

محمدرضا صفا در همایش تجلیل از پیشکسوتان کارگزاران و ترخیص کاران امور گمرکی استان اظهار کرد: واردات و صادرات کالا از جریان های تجاری مهم در هر کشور است که می تواند چرخ اقتصاد را به گردش درآورد و موجب رونق تجاری گردد.

وی اضافه کرد: اتاق بندرعباس در دوره نهم با شعار اتاق شیشه ای و شفاف توانست اعتماد فعالان مالی را به دست آورد و جایگاه خود را در استان تقویت کند و یکی از اهداف مهم اتاق بندرعباس تقویت و ایجاد تشکل های تخصصی در اتاق بازرگانی است که با همت بلند فعالان مالی و پیگیری دست اندرکاران اتاق در حال حاضر اتاق بندرعباس دارای 11 تشکل مالی و 12 کمیسیون تخصصی است.

صفا ادامه داد: در برهه کنونی که فعالان مالی به علت نوسانات مالی و قوانین دست و پاگیر امورات خود را به سختی به پیش می برند اتاق با همدلی و تعامل مسئولان و همراهی بی نظیر فعالان مالی توانسته است بسیاری از مسائل و موانع در حوزه گمرکی و سایر حوزه ها ... را برطرف کند.

صفا تأکید کرد: بدون شک فعالان مالی از اجرای قوانین و مقررات استقبال می نمایند اما اگر جایی قانون می تواند انعطاف خاصی از خود داشته باشد مسئولان باید آن را اعمال نمایند.

وی تأکید کرد: اتحادیه ها و تشکل ها علاوه بر افزایش نرخ مشارکت های اجتماعی، با همفکری یکدیگر می توانند مطالبات فعالان مالی را در این زمینه به صورت تخصصی جمع بندی و پیگیری نمایند و اتحادیه کارگزاران گمرکی به عنوان یک اتحادیه تخصصی و کلیدی بدون شک نقش مهمی در برطرف مسائل این حوزه دارد.

رئیس اتاق بندرعباس توضیح داد: اتاق با تمام توان از ظرفیت های موجود برای تشکیل اتحادیه های تخصصی و مالی در استان حمایت خواهد نمود.

وی بعلاوه به نمایندگی از بخش خصوصی از کوشش ها و زحمات تمام پیشکسوتان عرصه اقتصاد به ویژه کارگزاران گمرکی و ترخیص کاران به ویژه ریاست اتحادیه کارگزاران تشکر و قدردانی می کنیم.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2104

به "اتاق بندرعباس از تشکیل اتحادیه های تخصصی و مالی حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق بندرعباس از تشکیل اتحادیه های تخصصی و مالی حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید