ارتقای رضایتمندی مردم از نظام اداری مدنظر دستگاه ها قرار گیرد

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، سعید فرخی پیش از ظهر یکشنبه در جشنواره شهید رجایی و مراسم روز کارمند استان مرکزی در اراک، گفت: دولت تسهیل فرآیندهای اداری و خدمات این حوزه را دنبال می نماید و در این راستا کوشش دارد تا از کاغذبازی در امور بکاهد.

ارتقای رضایتمندی مردم از نظام اداری مدنظر دستگاه ها قرار گیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی اضافه نمود: همچنین چابک سازی نیروی انسانی در مسیر انجام مطلوب تر و تسریع امور از جمله دیگر مباحثی است که دولت به دنبال تحقق آن است، ضمن اینکه بدنه دولت در کنار چابک سازی باید کوچک سازی گردد.

وی بیان نمود: چنانچه مسائل ذکرشده پیاده سازی گردد، قطعا رضایتمندی مردم از نظام اداری کشور افزایش چشمگیری خواهد یافت و یکی از اقداماتی که در این راستا باید صورت پذیرد آموزش کارمندان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: آموزش و آگاهی بخش مداوم به کارکنان دستگاه ها اثربخشی مطلوبی در ارتقای عملکرد کارمندان دارد و بسیار مهم است که این آموزش ها با استفاده از اطلاعات به روز انجام پذیرد.

فرخی با اشاره به ضرورت بهره گیری از نیروهای جوان و همچنین بانوان در حوزه های مدیریتی توضیح داد: این مهم در استان مرکزی طی سال های اخیر تا حدودی تحقق یافته، اما باید گفت که از شرایط مورد نظر و مطلوب هنوز هم فاصله زیادی داریم و باید اقدامات بیشتری صورت پذیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی ادامه داد: طی سال های اخیر گسترش دولت الکترونیک در کشور بسیاری از روندهای اداری را تسهیل نموده که بایستی توسعه یابد، چراکه نقش موثری در شفاف سازی امور و جلوگیری از فساد اداری دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 21

به "ارتقای رضایتمندی مردم از نظام اداری مدنظر دستگاه ها قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای رضایتمندی مردم از نظام اداری مدنظر دستگاه ها قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید