اصفهان میزبان کنوانسیون راهنمایان گردشگری دنیا در سال 2017 شد

به گزارش مجله آی سیب، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از میزبانی تور راهنمایان گردشگری دنیا، تحت عنوان کنوانسیون 2017 در اصفهان اطلاع داد.

اصفهان میزبان کنوانسیون راهنمایان گردشگری دنیا در سال 2017 شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، فریدون اللهیاری در جمع مسئولان نهادهای ذی ربط و همچنین فعالان گردشگری استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه با کوشش فعالان عرصه گردشگری کشور در جهت اعطای میزبانی تور راهنمایان گردشگری سراسر دنیا تحت عنوان کنوانسیون راهنمایان تور 2017، این میزبانی به کشور ایران واگذار شد، از تاریخ 9 الی 13 بهمن ماه امسال، کشور ایران میزبان 240 نفر از راهنمایان گردشگری از 39 کشور دنیا خواهد بود.

وی اضافه نمود: برگزاری این کنوانسیون نقش مهمی در ارائه چهره مثبتی از کشورمان، با توجه به تبلیغات منفی که نسبت به ایران وجود دارد، ارائه خواهد نمود، بنابراین می توان با برگزاری برنامه های مناسب از جمله تورهای بازدید از موزه ها و ابنیه تاریخی و همچنین پذیرایی مطلوب و برخورد مستقیم این راهنمایان با ملت با اخلاق ایران، ذهنیت مثبتی از ظرفیت های فرهنگی و تمدنی ایران در این افراد ایجاد کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان توضیح داد: این راهنمایان از کشورهای مختلفی مانند، اتریش، فرانسه، یونان، تایلند، انگلستان و آمریکا هستند و در تاریخ 6 بهمن ماه در قزوین، سپس در تاریخ 9 بهمن ماه در تهران و در نهایت در تاریخ 16 بهمن ماه در اصفهان حضور خواهند یافت.

وی اضافه نمود: در این تور برنامه های متعدد فرهنگی مانند برگزاری دوره های هنری و بازدید از جاذبه های تاریخی و گردشگری برگزار خواهد شد.

اللهیاری با اشاره به اهمیت برگزاری این کنوانسیون به عنوان مهمترین رویداد گردشگری ایران در سال 1395 تاکید نمود: کوشش داریم با همکاری مجموعه نهادهای اصفهان از جمله استانداری اصفهان، اتاق بازرگانی، شهرداری، انجمن دفاتر خدمات مسافرتی، مجمع میراث فرهنگی و گردشگری اصفهان، اتحادیه صنایع دستی اصفهان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و انجمن راهنمایان گردشگری اصفهان به بهترین شکل ممکن از اعضاء کنوانسیون 2017 در اصفهان پذیرایی نموده تا بیشترین تاثیر مثبت را با توجه به این که اصفهان آخرین شهری است که این تور از آن بازدید دارند، در ذهنیت این افراد داشته باشیم.

کنوانسیون 2017 با کلیه اعضاء داوطلب همه ساله به یکی از کشورهایی که قبلا نامزد دریافت میزبانی از این کنوانسیون شده است و با رای گیری در شهر پراگ کشور چک در جلسه مجمع دنیای کنوانسیون راهنمایان تور، معین می گردد، سفر خواهند کرد که خوشبختانه کشور ایران در سال گذشته توانست با معرفی ظرفیت های تاریخی و فرهنگی خود میزبانی این تور بسیار مهم بین المللی را به خود اختصاص دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 708

به "اصفهان میزبان کنوانسیون راهنمایان گردشگری دنیا در سال 2017 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان میزبان کنوانسیون راهنمایان گردشگری دنیا در سال 2017 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید