افزایش شهریه مدارس غیرانتفاعی، با مدارس متخلف برخورد می گردد

به گزارش مجله آی سیب، مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه شهریه مدارس غیردولتی با توجه به هزینه ها و قیمت های بازار معین می گردد گفت: در این الگو، سهم اجاره بها و حق التدریس و حق الزحمه پرسنل و هزینه های جاری و نرخ تورم لحاظ می گردد.

افزایش شهریه مدارس غیرانتفاعی، با مدارس متخلف برخورد می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سعید صالح مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در برنامه صبح و مصاحبه درمورد افزایش 32 درصدی شهریه مدارس غیردولتی و غیرانتفاعی با وجود مجازی بودن آموزش ها گفت: مطابق ماده 15 و 16 قانون، شهریه مدارس غیردولتی بر اساس یک الگو و به وسیله شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی مرکزی مصوب و معین می گردد.

وی با بیان اینکه شهریه مدارس غیردولتی با توجه به هزینه ها و قیمت های بازار مشخص می گردد اضافه کرد: در این الگو، سهم اجاره بها و حق التدریس و حق الزحمه پرسنل و هزینه های جاری و نرخ تورم لحاظ شده و یک رقمی هم خارج می گردد.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه شهریه مدارس تابعی از نرخ تورم و قیمت های سایر اقلام و خدمات است متذکرشد: اینطور نیست که آموزش و پرورش و یا موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی خودسر شهریه ای را اعلام نمایند.

صالح در پاسخ به این سوال که مردم چگونه می توانند شکایات خود را از تخلفات در این زمینه اعلام نمایند گفت: توصیه ما در این شرایط کرونایی، ثبت شکایت در سامانه مشارکت های مردمی است که کد رهگیری هم در اختیار شاکی قرار می گیرد.

وی با اعلام اینکه با مدارس متخلف طبق قانون برخورد خواهد شد اضافه کرد: ما معمولاً در مواردی که شاکی وجود دارد می توانیم ورود کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1822

به "افزایش شهریه مدارس غیرانتفاعی، با مدارس متخلف برخورد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شهریه مدارس غیرانتفاعی، با مدارس متخلف برخورد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید