بازدید معاون مالی وزیر کشور از واحدهای صنعتی قم

به گزارش مجله آی سیب، معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از واحدهای صنعتی قم بازدید کرد و در جریان بعضی از مسائل فراوری و دغدغه های کارآفرینان نهاده شد.

بازدید معاون مالی وزیر کشور از واحدهای صنعتی قم

به گزارش خبرنگاران، دکتر بابک دین پرست معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، امروز از شرکت برازش صنعت، سازمند صنعت و تاراریس بازدید کرد.

معاون مالی وزیر کشور در این سفر یک روزه و با حضور در واحدهای صنعتی در جریان عمده مسائل فراوریکنندگان و کارآفرینان نهاده شد.

تأمین مواد اولیه، قوانین بیمه، تعرفه های مالیاتی و فقدان نقدینگی از جمله مسائل فراوریکنندگان بود که معاون مالی وزیر کشور قول پیگیری این دغدغه ها را داد.

دین پرست در این بازدیدها تاکید نمود: با همراهی بانک های عامل و دستگاه های اجرایی و مدیران ارشد، تمامی گره ها و مسائل در جهت فراوری برطرف گردد تا بتوان در سال رونق فراوری، شاهد رشد و شکوفایی مالی باشیم.

معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منطقه ای وزارت کشور اعلام کرد: اولویت کاری سال 98 ایجاد و حفظ اشتغال و احیای واحدهای راکد و یاری به جذب سرمایه گذاری در استان جهت جلوگیری از تعطیلی واحد به دلیل بدهی به ارگان های دولتی است.

وی از نمایندگان بیمه تأمین اجتماعی و دارایی و بانک ها خواست، بروکراسی های موجود را مورد بازنگری قرار دهند و با شناسایی قوانین دست و پاگیر، به فراوری استان قم رونق ببخشند.

لازم به ذکر است دین پرست بعد از بازدید از واحدهای صنعتی، در پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری به ریاست استاندار قم و به دبیری سازمان صمت حضور یافت و بعضی از مطالبات فراوریکنندگان را در قالب مصوبات در چرخه پیگیری قرار داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 200

به "بازدید معاون مالی وزیر کشور از واحدهای صنعتی قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون مالی وزیر کشور از واحدهای صنعتی قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید