بازگشت شهرام هروی به اردوی تیم ملی کاراته

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، صبح امروز خبر بازگشت دبیر سابق به فدراسیون کاراته منتشر شد و در پی آن سرمربی تیم ملی به اردو آماده سازی قبل از اعزام به رقابتهای کاراته وان اسپانیا نرفت تا شایعه استعفای سید شهرام هروی مهمترین خبری باشد که در رسانه ها منتشر گردد.

بازگشت شهرام هروی به اردوی تیم ملی کاراته

سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در واکنش به اتفاقات امروز این رشته عنوان داشت که تا بدین لحظه هیج فردی به مجموعه کاراته اضافه نشده و برای فدراسیون کاراته اصل اول و آخر آرامش تیم ملی است که مهمترین عامل کسب نتایج درخشان اخیر بوده و تاکید نمود که هروی تا پایان المپیک 2020 توکیو سرمربی تیم ملی کاراته است و در تمرینات تیم ملی نیز حضور پیدا می نماید.

در نهایت عصر امروز رئیس فدراسیون کاراته به همراه وحید مومنی سرپرست دبیری، سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی، اشرف امینی مدیرتیم های ملی و سمانه خوش قدم مربی تیم ملی بانوان با حضور در آموزشگاه ملی المپیک ضمن ملاقات و تبادل نظر با اعضای کادر فنی بر شائبه های ایجاد شده پایان دادند.

تمرینات تیم ملی کاراته فردا دوشنبه در محل آموزشگاه ملی المپیک پیگیر خواهد شد و ملی پوشان عصر سه شنبه برای حضور در آخرین مرحله از لیگ جهانی در سال 2019 راهی مادرید خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 580

به "بازگشت شهرام هروی به اردوی تیم ملی کاراته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت شهرام هروی به اردوی تیم ملی کاراته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید