بانوی اهل فردوس تندیس مجمع جهانی رهبران مالی آسیا را کسب کرد

به گزارش مجله آی سیب، نجمه طلایی بانوی فردوسی که مدیر عامل شرکت آینده سازان تون است مفتخر به کسب تندیس مجمع جهانی رهبران مالی کوالالامپور در مالزی شد.

بانوی اهل فردوس تندیس مجمع جهانی رهبران مالی آسیا را کسب کرد

به گزارش خبرنگاران از بیرجند، نجمه طلایی از نویسندگان و شعرای شهرستان فردوس تاکنون سی و سه عنوان کتاب با موضوعات مختلف در حوزه کودک و نوجوان تالیف و منتشر نموده است.

این بانوی فردوسی هم اکنون مدیر عامل شرکت آینده سازان تون را بر عهده دارد و در بهمن ماه امسال پیروز به اخذ تندیس افتخار و گواهینامه مجمع جهانی رهبران مالی در کوالالامپور شد.

نجمه طلایی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در سحرگاه 26 آذرماه 1351 در خانواده ای مذهبی و کشاورز در فردوس به جهان آمدم و تحصیلات ابتدایی را در دبستان آزاده و هدایت را در مدرسه تربیت و دبیرستان را در زینب (س) به انتها رساندم.

وی اضافه نمود: مجمع جهانی رهبران مالی آسیا و اقیانوسیه به دعوت سازمان بین المللی رتبه بندی مدیران در دوم بهمن امسال در پایتخت کشور مالزی (کوالالامپور) با حضور مدیران منتخبی از کشورهای چین، هند، سنگاپور، استرالیا که توانسته اند در توسعه و رشد اقتصاد کشور خود موثر واقع شوند برگزار گردید.

طلایی اعلام کرد: برای اولین بار به پیشنهاد BAF مقرر شد به پاس کوشش های موثر رهبران بنگاه های مالی و نیز شخصیت های سیاسی که به پشتوانه تصمیم های صحیح موجب توسعه و رشد مالی شده اند، جایزه بزرگ مدیریت به منتخبین اهدا شد.

این بانوی فردوسی با بیان اینکه سال گذشته همایشی برای بنگاه های مالی و شرکت های پیروز در تهران برگزار گردید اضافه نمود: فرم های مربوطه را پر نموده و به بنگاه مربوطه ارسال کردم و همزمان به همایش تهران که برای مدیران پیروز ایران بود دعوت شدم.

مدیر عامل شرکت آینده سازان تون ادامه داد: اول مهر امسال نامه دعوت برایم ارسال شد و با همکاری خداخواه رئیس آموزش و پرورش توانستم در این همایش شرکت کنم.

وی اضافه نمود: شن شویی با هزینه یک میلیارد و 800 میلیون تومان زده ام که تعدادی کارگر در آنجا مشغول به کار شدند و توانسته ایم همه مسایل زیست محیطی را در کارخانه رعایت کنیم.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 591

به "بانوی اهل فردوس تندیس مجمع جهانی رهبران مالی آسیا را کسب کرد" امتیاز دهید

2 کاربر به "بانوی اهل فردوس تندیس مجمع جهانی رهبران مالی آسیا را کسب کرد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی اهل فردوس تندیس مجمع جهانی رهبران مالی آسیا را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید