تور دبی: گفتگو تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات

به گزارش مجله آی سیب، تهران (پانا)- وزیر امور خارجه کشورمان و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امور خارجه و همکاری های بین المللی امارات متحده عربی روز دوشنبه در گفت وگویی تلفنی در مورد موضوعات مختلف از جمله مسائل دوجانبه سیاسی و کنسولی به بحث و گفتگو پرداختند.

تور دبی: گفتگو تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان ضمن اشاره به تاکید رئیس جمهوری اسلامی ایران مبنی بر توسعه روابط در موضوعات مختلف با همسایگان و از جمله امارات متحده عربی، بر مشورت مستمر میان دو کشور تاکید نمود.

امیرعبداللهیان با توصیف روابط دوجانبه با امارات متحده عربی به عنوان روابطی رو به توسعه گفت که دولت نو جمهوری اسلامی ایران مصمم است با دوستان و همسایگان به مشورت و همکاری های موثر خود ادامه دهد و در این زمینه به سفر اخیر معاون سیاسی وزارت خارجه به امارات و مذاکرات مثبت فیمابین اشاره نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان بعلاوه از همتای اماراتی برای سفر به جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد.

وزیر خارجه امارات نیز در این گفت وگوی تلفنی از دکتر امیرعبداللهیان، برای برقراری ارتباط نزدیک و مستمر با امارات قدردانی کرد، و آن را نشانه کوشش دو کشور برای توسعه روابط دانست.

گفتنی است دو طرف در مورد موضوعات کنسولی و بعلاوه پاره ای مسائل مرتبط با اتباع ایران نیز گفتگو کردند که طرف اماراتی قول مساعدت و پیگیری داد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1922

به "تور دبی: گفتگو تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: گفتگو تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید