جشن ملی پارالمپیک در بوشهر برگزار گردید، تجلیل از مدال آوران جاکارتا

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، مدیرکل بهزیستی استان بوشهر عصر دوشنبه در جشن ملی پارالمپیک گفت: برگزاری باکیفیت تر و گسترده تر این جشن ها را در دستور کار داریم و امیدواریم جشن های بعدی باکیفیت تر برگزار شوند.

جشن ملی پارالمپیک در بوشهر برگزار گردید، تجلیل از مدال آوران جاکارتا

علی پولادی ریشهری با تاکید بر انجام اقدامات موثر در زمینه توانمندسازی، خودباوری، رشد اعتماد به نفس و افزایش و پذیرش خود برای نیل به موفقیت افزود: ورزشکاران پاراالمپیکی استان بوشهر افتخارات بسیار خوبی را برای استان و کشور کسب کردند.

وی با اشاره به کوشش برای برداشتن قدم های موثر و ارزشمند در راستای ارتقای ورزش در معنای خاص و عام برای معلولین و جامعه هدف گفت: امیدواریم شاهد موفقیت این عزیزان در همه عرصه ها باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این آئین ضمن تبریک به ورزشکاران گفت: ورزش و جوانان استان همه توان خود را برای فراهم کردن زمینه های مناسب رشد و توانمندی این عزیزان بکار می برد.

احمد بهروزیان فرد افزود: استان بوشهر خود را برای مسابقه 2020 توکیو آماده می نماید و امیدواریم شاهد پیروزی های بیشتر استان باشیم.

در این جشن ورزشکاران و دانش آموزان مدارس استثنایی در رشته های مختلف ورزشی از جمله بسکتبال با ویلچر، مدیسنبال، فریزبی، آمادگی جسمانی و .... به انجام حرکات ورزشی پرداختند.

در این مراسم از قهرمانان مسابقات پارآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی تجلیل و قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 79

به "جشن ملی پارالمپیک در بوشهر برگزار گردید، تجلیل از مدال آوران جاکارتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن ملی پارالمپیک در بوشهر برگزار گردید، تجلیل از مدال آوران جاکارتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید