حمایت بلاعوض از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه ها

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر محمدصادق خیاطیان ضمن بازدید از چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی شهر هوشمند ایران، از پاویون شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه بازدید کرد.

حمایت بلاعوض از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه ها

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در حاشیه این بازدید گفت: امروزه حوزه شهر هوشمند در دنیا، یکی از حوزه های تازه، جامع و بزرگ فناوری تلقی می شود و حضور گسترده فناوری های متفاوت در این بستر از جمله زمینه های مهم توسعه گونه های مختلف فناوری است.

دکتر خیاطیان اضافه کرد: در حوزه فناوری های هوشمند می توان به زمینه هایی چون اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، محاسبات ابری و ... اشاره کرد که هر یک از به روزترین و تازهترین فناوری ها در دنیا به شمار می آیند.

وی با اشاره به اهمیت شهر هوشمند گفت: شهروندانی که می خواهند از خدمات حوزه شهری استفاده کنند، در بستر فناوری، با فرایندی سریع تر، هموارتر، باکیفت تر و کارآمدتر، این خدمات را دریافت خواهند کرد.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به اینکه در سال های اخیر، شرکت های دانش بنیان کشورمان فعالیت های خود را در حوزه فناوری های تشکیل دهنده شهر هوشمند، با مقیاس بسیار قابل توجهی توسعه داده اند، گفت: نمایشگاه شهر هوشمند، جلوه بسیار کوچکی از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در زمینه فناوری های مبتنی بر شهر هوشمند است.

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم با حمایت بلاعوض از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های داخلی و خارجی، فرایند تجاری سازی، بازاریابی و بهم رسانی شرکت ها و مشتریان آنها را تسهیل کرده و به عنوان نهاد مالی حامی نوآوری، در توسعه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان، نقش آفرینی کنیم.

گفتنی است در حاشیه این بازدید، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ضمن گفتگو با مدیران شرکت های دانش بنیان حاضر در پاویون، در جریان مسائل و دغدغه های آنها در زیست بوم نوآوری کشور قرار گرفت و در موارد مقتضی، دستور پیگیری صادر کرد.

دکتر خیاطیان همچنین از دستاوردهای شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا در نمایشگاه شهر هوشمند بازدید کرد.

در نمایشگاه شهر هوشمند ایران، 24 شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب یک پاویون اختصاصی به ارائه دستاوردها و محصولات خود پرداخته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 تیر 1402 بروزرسانی: 13 تیر 1402 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2281

به "حمایت بلاعوض از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت بلاعوض از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید