خبرنگاران تعطیلی باجه عصر بانک ها در هفته آینده به علت شیوع کرونا

به گزارش مجله آی سیب، تهران- خبرنگاران- شورای هماهنگی بانک ها گفت: از شنبه آینده به مدت یک هفته، باجه عصر بانک های کل کشور تعطیل و ساعت کاری روزانه استان های درگیر با بیماری کرونا نیز با مصوبات استانداری هماهنگ می گردد.

خبرنگاران تعطیلی باجه عصر بانک ها در هفته آینده به علت شیوع کرونا

به گزارش روز سه شنبه دبیرخانه شورای هماهنگی بانک ها، در جلسه فوق العاده شورای هماهنگی بانک ها که امروز و با دستور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شبکه بانکی کشور برگزار گردید، اعضای جلسه تصمیم های ویژه ای را به منظور مقابله با این بیماری اتخاذ کردند.

مدیران عامل عضو شورا ابتدا با ارائه گزارشی از شرایط شعب و بیان دغدغه های کارکنان خود، بر لزوم به کارگیری حداکثر امکانات برای جلوگیری از شیوع این بیماری تأکید کردند.

رئیس شورای هماهنگی بانک ها نیز در این نشست با بیان این که کارکنان بانک ها در معرض انواع آسیب ها هستند، گفت: اکنون شعب بانک ها محل مراجعه عموم مردم است و از این رو باید حداکثر همکاری برای ضدعفونی کردن و جلوگیری از شیوع بیماری در شعب انجام گردد.

محمدرضا حسین زاده از عموم مردم درخواست کرد در روزهایی که بیماری کرونا شایع شده است، تا حد امکان از حضور در شعب خودداری نموده و از ابزارهای بانکداری الکترونیکی و بانکداری دیجیتال امور خود را مدیریت نمایند.

مدیران عامل بانک ها، پیاده سازی روش های آموزشی جلوگیری از شیوع و روش های مقابله با بیماری کرونا در شعب به وسیله انتشار بروشور و نمایش فیلم در واحدهای بانک را مورد تأکید قرار داده و خاطرنشان کردند: نباید اجازه دهیم این بیماری، سلامتی کارکنان و مشتریان را به خطر بیندازد، بلکه باید با رعایت هشدارهای پزشکان و مسئولان بهداشتی کشور، چالش پیش آمده را به سرعت پشت سر بگذاریم.

به گزارش خبرنگاران، ویروس کرونا که تحت عنوان رسمی کووید-19 از 12 دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت؛ تا به امروز 75 هزار نفر را در این کشور مبتلا و جان 2 هزار و 701 نفر را گرفته است. 27 هزار و 691 نفر درمان شده اند.

ایران بعد از چین دومین آمار فوت در اثر ابتلا به این بیماری را در دنیا به خود اختصاص داده است که به گفته کیانوش دنیاپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شمار مبتلایان به 61 نفر و تلفات ناشی از آن نیز به 12 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 849

به "خبرنگاران تعطیلی باجه عصر بانک ها در هفته آینده به علت شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعطیلی باجه عصر بانک ها در هفته آینده به علت شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید