خبرنگاران تیم فوتبال منتخب روستا برنده اولین دوره جام روستا شد

به گزارش مجله آی سیب، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال منتخب روستا با غلبه بر تیم قلم ورزش فاتح ملاقات اولین دوره جام روستا شد.

خبرنگاران تیم فوتبال منتخب روستا برنده اولین دوره جام روستا شد

به گزارش خبرنگاران؛ این ملاقات به مناسبت روز ملی روستا و با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و اصحاب رسانه، هنر، اقتصاد و ورزش در محل باشگاه فرهنگی ورزشی پیغام برگزار گردید. قضاوت این ملاقات بر عهده خوزستانی، انزلی و محمدی فر بود.

در سرانجام مسابقه تیم منتخب روستا توانست در ملاقاتی پرگل با نتیجه چهار بر سه بر قلم ورزش که منتخبی از خبرنگاران و عکاسان ورزشی بود غلبه کند.

احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این رویداد با ارج نهادن این حرکت ملی اصحاب رسانه و ورزش در پرداختن به موضوع مهم روستا، گفت: روستاهای کشور با حدود 30 میلیون جمعیت دارای ظرفیت بی نظیر و بکر در همه حوزه ها خصوصا کسب و کار و ورزش است.

احمدی ضمن تقدیر از این اقدام ارزشمند که با مشارکت بیزیکت روستا انجام شد، اضافه کرد: با توجه به ظرفیت های روستا و توسعه آن، می توان اقتصاد ملی را تقویت، بیکاری را کاهش و فراوری را توسعه داد.

ابوالفضل کشاورز مدیر تیم منتخب روستا هم در این مراسم تاکید نمود: نظر به ضرورت های ملی در پرداختن به توسعه کسب وکار روستایی به اسم مبانی تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه و ترویج ورزش روستایی، این ملاقات زیبا و ماندگار با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی پیغام، برگزار گردید و طی آن شاهد یک رویداد متفاوت فرهنگی و ورزشی بودیم. امیدوارم این تعامل دوسویه بین رسانه و روستا، در آینده منجر به اتفاقات بهتر در راستای ارج نهادن به روستا و جلب توجه جامعه به صندلی واقعی آن گردد.

در حاشیه برگزاری این ملاقات، تیم قلم ورزش با اهدای هدایایی از قاسم محمدی و حسین ماهوت دو عکاس نام آشنا و پیشکسوت ورزشی و از محمود نظر و علی بردبار 2 نویسنده قدیمی و مطرح ورزش، به پاس سال ها حضور ماندگار در عرصه ورزش و رسانه قدردانی کرد. بعلاوه حاضران با یاد از یونس علی شیری و جمشید داهول 2 عکاسی ورزشی که در بستر بیماری هستند، برای آنان و تنی جند از نویسندگان ورزشی که دچار بیماری کرونا شده اند، آرزوی سلامتی و شفای عاجل کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1778

به "خبرنگاران تیم فوتبال منتخب روستا برنده اولین دوره جام روستا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم فوتبال منتخب روستا برنده اولین دوره جام روستا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید