روبات ها جایگزین هوادارن در ورزشگاه می شوند

به گزارش مجله آی سیب، مسابقات بیس بال ژاپن در شرایطی برگزار گردید که روبات های شرکت سافت بانک به جای طرفداران تیم ها در صندلی قرار گرفته بودند.

روبات ها جایگزین هوادارن در ورزشگاه می شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

کروناویروس بسیاری از رویدادهای عمومی از جمله مسابقات ورزشی و کنسرت ها را در سراسر دنیا تحت تاثیر خود قرار داده است. از آنجا که بعضی از کشورها شاهد کاهش موارد ابتلا و بستری در بیمارستان ها هستند، زندگی عمومی را به تدریج شروع می نمایند. ژاپن یکی از این کشورها است که تصمیم گرفت لیگ بیس بال حرفه ای خود را که به خاطر شیوع بیماری کووید- 19 به تاخیر افتاده بود، شروع کند.

بازی ها پس از رفع شدن شرایط اضطراری کشور، دوباره از 19 ژوئن شروع شدند. اگرچه اجازه شروع بازی ها صادر شده اما طرفداران حداقل تا تاریخ 10 ژوئیه اجازه حضور در استادیوم و تماشای بازی از نزدیک را نخواهند داشت؛ به همین دلیل مسئولان برگزاری بازی تصمیم گرفتند نمادهای متفاوتی را در صندلی طرفداران قرار دهند. تیم سافت بانک هاوکز (SoftBank Hawks) که به غول فناوری ژاپن موسوم به سافت بانک تعلق دارد، روبات های شبه انسان پپر(Pepper) را در بازی اخیر خود به صندلی تماشاگران برد. روبات های پپر در این بازی، لباس تیم سافت بانک هاوکز را به تن داشتند.

تیم های ژاپنی در پی شیوع کروناویروس در ماه فوریه، جلسات تمرین فصل بهار را برگزار نکردند و فعالیت های همه تیم ها از جمله سافت بانک هاوکز به تعویق افتاد. پس از شروع مسابقات نیز ربات های پپر، تنها چهره های حاضر در صندلی بودند.

روبات پپر در حال حاضر در بخش های گوناگونی از ژاپن برای مقابله با کروناویروس به کار گرفته شده اند تا تعداد کارمندان مورد احتیاج را کاهش دهند و همچنین از عفونت های احتمالی در هتل هایی که افراد مبتلا به کروناویروس در آنها هستند، پیشگیری نمایند.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1117

به "روبات ها جایگزین هوادارن در ورزشگاه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبات ها جایگزین هوادارن در ورزشگاه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید