خبرنگاران وزیر کشور از همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر کرد

به گزارش مجله آی سیب، تهران- خبرنگاران- وزیر کشور در نشست مشترک کمیته حمل و نقل و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با تقدیر از مردم و رسانه ها گفت: خوشبختانه با رعایت پروتکل های بهداشتی بیماری کرونا، تعداد بیماران بستری در بیمارستان ها کاهش یافته است.

خبرنگاران وزیر کشور از همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر کرد

به گزارش خبرنگاران از وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست مشترک یاد شده اضافه نمود: حوزه های حمل و نقل درون و برون شهری، هوایی، ریلی و زمینی مستلزم دقت و نظارت و اعمال مقررات و مصوبات ستاد برای رعایت شرایط مطلوب و حفاظت و صیانت از مسافران و مردم عزیزمان است.

وی با اشاره به اهمیت کمیته حمل و نقل در امر مبارزه با کرونا اعلام کرد: گزارشی که امروز از سوی بخش های مختلف در این کمیته ارائه شد، نشانه موفقیت در این عرصه است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا گفت: با همکاری خوب مردم و همت همه دستگاه های اجرایی به ویژه کمیته های بهداشت و درمان و حمل و نقل در این مدت که در یک فضای هماهنگی و انسجام بود نتایج کارها پیشرفت خوبی داشته است.

رحمانی فضلی ادامه داد: با همکاری خوب مردم، در 2 هفته تعداد بستری ها کاهش یافته و خیلی از شهرهای شرایط قرمز به نارنجی و نارنجی به زرد تبدیل شده است و از شنبه آینده متناسب با این تغییرات، دستورالعمل حوزه شهرهای دارای شرایط نارنجی و زرد در شهرهایی که از نارنجی یا قرمز تغییر شرایط داشته اند، اعمال خواهد شد.

وزیر کشور تاکید نمود: اگرهمچنان همه فرایندهای محله محوری، قرنطینه مبتلایان، اجرای تست انبوه و طرح کمیته حمل و نقل برای مراقبت از مسافران با همین درجه از همکاری و مساعدت پیش برود و مردم هم دستورالعمل ها را رعایت نمایند، امیدوار هستیم که دیگر به شرایطی بر نگردیم که وضع شهرها قرمز گردد.

وی افزود: این در حالی است که وقتی شهری در شرایط قرمز قرار می گیرد، همه مردم و کسبه عزیز دچار زحمت و به ناچار همه فعالیت ها محدود شده و برای همه این محدودیت ها دشواری وجود دارد و انواع آثار اجتماعی و روانی نیز در کنار این دشواری ها، اجتناب ناپذیر خواهد بود.

وزیر کشور در بخش دیگری از توضیحات خود به فرایند رو به پیشرفت فراوری واکسن در جهان و کشور اشاره نمود و گفت: امید داریم با مجموعه کوشش های موجود و همه مولفه ها بتوانیم شرایط را مدیریت نموده و هرچه جلوتر می رویم، شرایط مطلوب تری داشته باشیم.

رحمانی فضلی در خاتمه اضافه نمود: امیدواریم همه مردم و مسئولان و به ویژه رسانه ها که در همه مراحل مبارزه با این بیماری همراه ما بودند این همکاری را ادامه دهند.

لازم به ذکر است؛ این نشست به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور جمعی از استانداران و شهرداران کلانشهرهای کشور برگزار گردید.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1370

به "خبرنگاران وزیر کشور از همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر کشور از همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید