خلیل زاده: سید جلال را چشم بسته هم پیدا می کنم

به گزارش مجله آی سیب، مدافع پرسپولیس می گوید بازی کردن با سید جلال در خط دفاعی پرسپولیس برای او آسان تر از بازی با هر مدافع دیگری است.

خلیل زاده: سید جلال را چشم بسته هم پیدا می کنم

به گزارش خبرنگاران، شجاع خلیل زاده دوشنبه شب و بعد از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت گفت: کسب سه امتیاز در این بازی واجب تر از نان شب بود. به تیم صنعت نفت هم تبریک می گویم که ضد فوتبال بازی نکرد.

او درباره داربی تهران و وضعیت تیم رقیب گفت: شرایط داربی با بازی های معمولی فرق دارد. مهم نیست استقلال چندم است بلکه استقلال تیم بزرگ و پرطرفداری است.

مدافع پرسپولیس درباره نیمکت نشینی سید جلال حسینی و حضور محمدحسین کنعانی زادگان در بازی، اظهار کرد: سید جلال کایپتان و بزرگ تیم است. خیلی چیزها از او یاد گرفتم. سخت است با بازیکن جدید بازی کنم اما سید جلال را چشم بسته پیدا می کنم. برای هماهنگی با کنعانی زادگان احتیاج به زمان بیش تری دارم. خوشحالم حسین گل زد. او بازیکن ملی پوش است. فرقی نمی کند چه کسی بازی کند.

خلیل زاده درباره زمان دعوت شدنش به تیم ملی نیز اظهار داشت: پرسپولیس کم تر از تیم ملی نیست. من کوشش می کنم بهترین عملکرد را در تیمم داشته باشم و اگر توانستم نظر سرمربی تیم ملی را جلب می کنم.

او درباره اجرای قانون 90 به 10 درباره تماشاگران در داربی تهران گفت: اجرای قانون 90 به 10 خوب است. زیبایی فوتبال به همین چیزهاست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 385

به "خلیل زاده: سید جلال را چشم بسته هم پیدا می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: سید جلال را چشم بسته هم پیدا می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید