ساخت یگان ویژه انتظامی شرق تهران در جوادآباد ورامین

به گزارش مجله آی سیب، رئیس شورای اسلامی شهر جواد آباد ورامین به حساسیت های امنیتی در بخش جواد آباد اشاره نمود و اضافه نمود: در پی درخواست ناجا، 7 هکتار برای ساخت یگان ویژه انتظامی شرق استان به منظور ارتقای سطح امنیتی تخصیص داده شده است.

ساخت یگان ویژه انتظامی شرق تهران در جوادآباد ورامین

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، مصطفی کچوئی عصر امروز در جمع خبرنگاران، به مسائل راه مواصلاتی جواد آباد اشاره نمود و گفت: متأسفانه راستا این شهر تاریک، غیر استاندارد و خطر ساز است. با اینکه مطالعات طرح اتصال جواد اباد به ورامین سرانجام یافته است اما به علت نبود بودجه این طرح اتصالی اجرا نشده است.

وی بابیان اینکه تعداد کشته ها و مجروحان در این راه زیاد است، توضیح داد: اکنون تعریض این راستا 7 کیلومتری را آغاز نموده ایم و با اینکه وظیفه دولت است اما شهرداری آن را تقبل نموده است. هزینه ساخت هر کیلومتر از این راستا یک ونیم میلیارد تومان هزینه دارد و یعنی بودجه 5 سال شهرداری را باید فقط به آن اختصاص داد.

کچویی، جواد آباد ورامین این شهر را دروازه استان تهران به کویر توصیف کرد و اضافه نمود: به زودی اردوگاه کشوری کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این بخش ساخته می گردد. زمین این اردوگاه در مساحتی بیش از 10 هکتار در مجاورت بزرگراه قم گرمسار قرار گرفته است که مورد تأیید ارگان های مرتبط قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی جواد آباد ورامین با بیان اینکه در این شهر فقط یک زمین چمن مصنوعی و یک زمین چمن طبیعی داریم اضافه نمود: فضای ورزشی کنونی احتیاج ما را رفع نمی کند اما به زودی سه زمین چمن مصنوعی ساخته می گردد.

کچوئی در ادامه ضعف ولتاژ برق را از مسائل شهر جواد آباد برشمرد و گفت: هماهنگی ها با اداره برق برای استقرار پست 63 کیلو وات اجرا شده است و مشکل به زودی حل گردد.

رئیس شورای اسلامی جواد آباد ورامین این بخش را بزرگترین بخش استان تهران توصیف و تاکید نمود توانمندیهای جواداباد بسیار زیاد اما ناشناخته است که احتیاج به کوشش بیشتر دارد.

بنا بر گزارش شهرداری جواد آباد جمعیت این شهر بیش از 12 هزار نفر است که بیش از 7 هزار نفر از ساکنان این شهر اتباع بیگانه هستند و متأسفانه بودجه ای برای این افراد به شهرداری داده نمی گردد. ماهانه فقط 120 میلیون تومان از محل اعتبارات ارزش اضافه نموده به شهرداری داده شده است

جوادآباد با مساحت 1300 کیلومتر مربع در منتهی الیه جنوب استان تهران قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 157

به "ساخت یگان ویژه انتظامی شرق تهران در جوادآباد ورامین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت یگان ویژه انتظامی شرق تهران در جوادآباد ورامین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید