سرمایه گذاری 290 میلیارد دلاری چین در گردشگری

به گزارش مجله آی سیب، کشور چین تا سال 2020 میلادی دو تریلیون یوان معادل 290 میلیارد دلار در صنعت گردشگری سرمایه گذاری می نماید.

سرمایه گذاری 290 میلیارد دلاری چین در گردشگری

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، مقامات گردشگری کشور پهناور و پرجمعیت چین از سرمایه گذاری قابل ملاحظه 290 میلیارد دلاری در صنعت ئوریسم این کشور و جذب سرمایه گذاران خصوصی بیشتر تا سال 2020 میلادی خبر دادند.

کمیسیون توسعه و اصلاح ملی چین با اشاره به این که زیرساخت های صنعت گردشگری احتیاج به بهبود فراوانی دارد خاطرنشان کرد مجموعه ای از پروژه های گردشگری را برای جذب حداکثری سرمایه ها از بخش خصوصی برنامه ریزی نموده است.

همچنین بر اسای این بیانیه، چین میخواهد تا سال 2020 مجموع خدمات گردشگری خریداری شده براید این کشور را به یک تریلیون دلار برساند تا گردشگری 10 درصد از رشد سالانه مالی در این کشور را به خوداختصاص دهد.

از سویی دیگر پیش بینی می گردد صنعت گردشگری تا سال 2020 برای 50 میلیون نفر ازمردم چین اشتغال زایی کند که در این صورت گردشگری 10 درصد از کل اشتغال زایی در چین را به خود اختصاص خواهد داد.

چین در کوشش است با توسعه و بسط صنعت گردشگری خود تاثیر منفی و روزافزون کاهش علاقه جهانی به سایر محصولات صادراتی خود را جبران کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 718

به "سرمایه گذاری 290 میلیارد دلاری چین در گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 290 میلیارد دلاری چین در گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید