شاخص بورس باز هم افت کرد، افزایش عرضه در نماد های بزرگ و شاخص ساز

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران : بورس امروز با افت قیمت در عمده نماد های بزرگ و کوچک آغاز به کار کرد.

شاخص بورس باز هم افت کرد، افزایش عرضه در نماد های بزرگ و شاخص ساز

به گزارش خبرنگاران، شاخص کل پس از افت پنج هزار و 592واحدی (0.4درصد) در ارتفاع یک میلیون و 255هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم وزن با کاهش 0.06درصدی روبرو شد.

اثر گذارترین نمادها

نماد های فایرا، غبشهر و وپاسار بیش ترین تأثیر مثبت و نماد های فملی، شپنا و فولاد بیشترین اثر منفی را بر فرایند حرکت شاخص گذاشته اند.

شرایط نمادها در آغاز معاملات

در گروه فلزی ها نماد فولاد مبارکه با افت نسبی تقاضا در قیمت 1284 تومان دنبال می شود و نماد فملی در قیمت 1192 تومان داد وستد می شود.

در گروه بانکی ها نماد وپاسار با رشد بیش از 1 درصد دنبال می شود.

تک نماد سبز در میان افت قیمت حاکم شده در گروه خودرویی، خکرمان است که با رشد 3 درصد در قیمت 410 تومان قرار گرفته است. خزامیا نیز با افزایش تقاضا در این دقایق در مدار مثبت قرار گرفت.

آخرین قیمت 29نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن ها افزایش یافته و 426نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده اند.

نماد های فملی، شستا، برکت، خزامیا، فولاد، امین و خودرو در گروه پرتراکنش ترین های بورس و نماد های بپیوند، آریا، بگیلان، مادیرا، وهور، بجهرم و صبا در گروه پرتراکنش ترین های قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود 445میلیارد تومان رسید. حقیقی ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود 100میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1598

به "شاخص بورس باز هم افت کرد، افزایش عرضه در نماد های بزرگ و شاخص ساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاخص بورس باز هم افت کرد، افزایش عرضه در نماد های بزرگ و شاخص ساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید