شیائومی فراوری موبایل 4G را متوقف می نماید

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، شرکت های شیائومی از شروع 2020 میلادی هر ماه موبایل های جدیدی در بازارهای مختلف عرضه می نماید.

شیائومی فراوری موبایل 4G را متوقف می نماید

تعداد زیادی از موبایل های جدید در چین نیز قابلیت 5G دارند. به همین دلیل به گفته لی جون مدیر ارشد اجرایی شیائومی، این شرکت تا خاتمه امسال فراوری موبایل های 4G در داخل چین را متوقف می نماید.

این شرکت چینی همچنین تحقیقات درباره 6Gرا شروع نموده و مشغول توسعه ماهواره های اینترنتی است. به گفته جون فناوری 5G با قابلیت های برگزاری ویدئو کنفرانس 4K/8K ، بازی های رایانه ای در ابر و غیره صنعت موبایل را دگر گون می نمایند. بنابراین برندهای شیائومی و ردمی موبایل هایی با این فناوری عرضه نموده اند.

به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین، زنجیره عرضه و ذخایر این شرکت با مشکلاتی روبرو شده و به همین دلیل اکنون ذخیره موبایل های 5G در انبارهای شرکت خالی است.

همین امر سبب شده شیائومی 250 میلیون یوان به کارخانه ها یاری کند تا فراوری موبایل های مجهز به نسل پنجم اینترنت را افزایش دهند. همچنین این شرکت تصمیم دارد تا خاتمه 2020 میلادی فراوری موبایل های 4G در چین را متوقف کند تا بتواند سرمایه بیشتری صرف دستگاه های 5Gکند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1132

به "شیائومی فراوری موبایل 4G را متوقف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی فراوری موبایل 4G را متوقف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید