لحظاتی پیش سورپرایز آقای وزیر اعلام شد - اما این سورپرایز نه برطرف فیلتر تلگرام است و نه ارزان شدن ترافیک اینترنت داخلی، بلکه پست پلاس است!

به گزارش مجله آی سیب، لحظاتی پیش آقای محمد جواد آذری جهرمی، سورپرایزی را که نویدش را از چند روز پیش داده بود و رونمایی آن را به پنج شنبه موکول نموده بود، گفت.

لحظاتی پیش سورپرایز آقای وزیر اعلام شد - اما این سورپرایز نه برطرف فیلتر تلگرام است و نه ارزان شدن ترافیک اینترنت داخلی، بلکه پست پلاس است!

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

با تاخیری حدودا یک ساعته، این سورپرایز اعلام شد. اما این خبر خوب، به چیزهایی که ما در وهله اول گمان می کردیم، نزدیک نبود!

برخی تصور می کردند که بعد از رویدادهای غم انگیز آبان ماه و قصد نظام برای دلجویی، این مسئله به حوزه آی تی و اینترنت هم تسری خواهد یافت. برطرف فیلتر تلگرام با عنایت به بی ثمر بودن و مغایرت عملی آن با اهداف مسئولان یکی از حدس ها بود.

حدس دیگر در این عرصه ارزان شدن و یا اصلا رایگان شدن پهنای باند داخلی بود که برخی ها آن را خبر خوش می پبنداشتند، اما این هم با توجه به شرایط مالی جاری، خوش بینانه به نظر می رسید.

حدس دیگر، اعلام خبر پرتاب موفقیت آمیز ماهواره بعد از ناکامی های قبلی بود.

اما در این میان چیزی که به صورت جسته گریخته، یکی از نامزدهای سورپرایز بود، لحظاتی پیش، در توییتر و ایستاگرام آقای آذری جهرمی اعلام شد.

خانم ها و آقایان، به پست+ خوش آمدید! ما به جای صحبت، چند کار انجام دادیم که از آلودگی شهرها جلوگیری کنیم. ارسال بسته با پهپاد ماشین و موتوربرقی و… همچنین به این مناسبت، ارسال نامه در پست در شنبه 23 آذر رایگان است.

انتقال بسته های پستی با پهپاد را فراهم کردیم که دیگر در هیچ جای ایران نقطه ای باقی نماند که غیرقابل دسترس باشد. انتقال سریع دارو به بیمارستان ها، جزیره ها، سورپرایز کردن یکدیگر و… از جمله کارهایی است که از این به بعد در اختیار شما خواهد بود. در حال حاضر کشورهای کمی در جهان هستند که این کار را نموده اند. ما می توانیم! خدا قوت به همه جوانان ایرانی برای این دستاورد!

تجهیز کردن شرکت ملی پست به ماشین برقی، موتور برقی و دوچرخه برقی کاملا ایرانی

لطفا برای اطلاع بیشتر به سایت post-plus.ir مراجعه فرمایید.

در خصوص موج سورپرایز، خیلی از توییت ها رو خوندم.واقعا خلاقیت شما مردم عزیز عالیه و از اعتماد و لطف شما یک جهان متشکرم. خیلی از این سورپرایزها (ارسال ماهواره، ارزان کردن اینترنت، ⁧#پایان-وس⁩ و…) و دستاوردها و خدمات رو در دو هفته آینده خواهیم دیدمنبع: یک پزشک

انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 633

به "لحظاتی پیش سورپرایز آقای وزیر اعلام شد - اما این سورپرایز نه برطرف فیلتر تلگرام است و نه ارزان شدن ترافیک اینترنت داخلی، بلکه پست پلاس است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظاتی پیش سورپرایز آقای وزیر اعلام شد - اما این سورپرایز نه برطرف فیلتر تلگرام است و نه ارزان شدن ترافیک اینترنت داخلی، بلکه پست پلاس است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید