مرکل: روزهای آینده در معین موفقیت مقابله با کرونا معین کننده است

به گزارش مجله آی سیب، صدر اعظم آلمان شامگاه چهارشنبه گفت که روز ها آینده در مشخص موفقیت مقابله با همه گیری کرونا مشخص کننده است.

مرکل: روزهای آینده در معین موفقیت مقابله با کرونا معین کننده است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان شامگاه چهارشنبه گفت اقداماتی که مقامات در روزها و هفته های آینده اتخاذ میکنند در معین موفقیت کشور در مقابله با همه گیری کرونا معین کننده خواهد بود.

وی که پس از ملاقات با مقامات ایالت های 16 گانه آلمان صحبت میکرد ، هشدار داد: ما در مرحله رشد سریع شیوع ویروس قرار داریم و آمارهای روزانه این موضوع را نشان میدهد.

روز چهارشنبه دانشگاه آمریکایی جانز هاپکینز که آمارش را بر مبنای اطلاعات سازمان های بین المللی، مقامات دولتی و محلی ارائه می نماید، از گذشتن شمار کل مبتلایان در دنیا از 38 میلیون نفر اطلاع داد.

در حال حاضر انگلیس، فرانسه، روسیه و اسپانیا بیش از نیمی از موارد ابتلای جدید به ویروس کرونا در اروپا را به خود اختصاص داده اند.

چند روز پیش تدروس آدهانوم مدیرکل سازمان دنیای بهداشت با تاکید بر این که استراتژی ایمنی جمعی با هنجارهای اخلاقی مطابقت ندارد، گفت هرگز در طول تاریخ پزشکی از این استراتژی در برابر بیماری استفاده نشده است.

وی اضافه کرد: ما درباره ایمنی در مقابل کووید-19 شناخت کافی نداریم. گرچه اغلب افراد مبتلا شده در چند هفته اول ایمن می شوند، هنوز نامشخص است که این ایمنی چقدر قوی یا پایدار خواهد بود یا در افراد مختلف چه تفاوتی دارد. او در ادامه از نمونه هایی یاد کرد که افراد دو بار به این بیماری مبتلا شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1267

به "مرکل: روزهای آینده در معین موفقیت مقابله با کرونا معین کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکل: روزهای آینده در معین موفقیت مقابله با کرونا معین کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید