ملی پوش بوکس: به مدال برنز مسابقات تایلند قانع نبودم

به گزارش مجله آی سیب، بوکسور وزن 75 کیلوگرم تیم ملی پس از کسب مدال برنز در تورنمنت تایلند گفت: من به مدال برنز تورنمنت تایلند قانع نبودم.

ملی پوش بوکس: به مدال برنز مسابقات تایلند قانع نبودم

با تور تایلند 99 به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

شاهین موسوی در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص نتایج و عملکرد تیم ملی بوکس ایران در مسابقات جام پادشاهی تایلند، اظهار کرد: با خستگی که از مسابقات مغولستان داشتیم در این تورنمنت شرکت کردیم که کار را سخت می کرد اما خوشبختانه از عملکرد خود راضی هستیم. به شخصه نیز مشاخصات و عملکرد خوبی داشتم و متاسفانه به دلیل مصدومیتی که پیش آمد، نتوانستم مسابقات را ادامه دهم و به مدال برنز رسیدم، من اصلا به مدال برنز قانع نبودم ولی قسمت نبود مشاخصات را ادامه دهم.

او در خصوص فرایند آماده سازی تیم ملی بوکس برای حضور در بازی های آسیایی شرح داد: ما قبل از اعزام به مسابقات المپیک آسیایی در چهار تورنمنت خوب حضور یافتیم که قطعا برای آماده سازی ما مفید بود. ابتدا به مسابقات بلغارستان رفتیم و بعد از عید در تورنمنت قزاقستان حاضر شدیم، سپس در مسابقات مغولستان شرکت کردیم و در خاتمه هم همین مسابقات خوب تایلند بود که متاسفانه به دلیل ضربه سری که حریف به من زد دچار شکستگی پیشانی شدم. داور حریف را دیسکالیفه اظهار داشت اما من توانستم به مشاخصات خود ادامه دهم و مدال برنز را کسب کردم. من برای مدال برنز در این مسابقات شرکت نکرده بودم و قطعا در بازی های آسیایی هم برای بهترین نتیجه مشاخصه خواهم کرد.

بوکسور سبک وزن (75 کیلوگرم) ایران با اشاره به سطح بالای مسابقات جام پادشاهی تایلند، اظهار داشت: در این مسابقات تیم های قدرتمندی چون قراقستان، مغولستان، سنگاپور و سایر کشورهای صاحب سبک در بوکس حضور داشتند.همچنین به دلیل نزدیک شدن زمان بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، تیم های همه کشورها با بوکسورهای اصلی و فیکس خود در این تورنمنت حضور داشتند که همین مسئله سطح مسابقات را بالاتر می برد.

دارنده مدال طلای تورنمنت اولان باتور مغولستان در خصوص سطح بوکسورهای سبک وزن و اعزامی ایران به بازی های آسیایی نیز شرح داد: در این سال ها به بوکسورهای سبک وزن ایران بها داده نشده وگرنه بوکسورهای بسیار خوبی در داریم که امید احمدی صفا نمونه شاخص آن ها است. امید در تورنمنت تایلند به مدال نقره رسید که اگر تجربه بوکسور فیلیپین را داشت قطعا به مدال طلا می رسید.

او در خصوص شانس مدال بوکسورهای ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا شرح داد: تیم جوان و کم تجربه ای را داریم اما با توجه به تورنمنت ها و مسابقاتی که کادر فنی آن ها را انتخاب کرد به سطح قابل قبولی رسیده ایم. همه ما برای کسب بهترین نتایج راهی جاکارتا می شویم که امیدوارم به نتایج مورد نظر خود نیز برسیم. آرزوی هر ورزشکاری است که در مسبقات المپیک آسیایی و جهانی به مدال برسد و من نیز تمام کوشش خود را برای رسیدن به این مهم انجام می دهم. شب و روز من تمرین و ورزش است تا پرچم ایران را در بازی های آسیایی بالاتر ببرم.

شاهین موسی در خاتمه گفت: تیم ملی بوکس کادرفنی بسیار خوبی دارد که شبانه روز برای موفقیت تیم کوشش می نماید. از آقایان احدی و مظاهری تشکر می کنم چون برای موفقیت تیم ملی از جان خود هم می گذرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 661

به "ملی پوش بوکس: به مدال برنز مسابقات تایلند قانع نبودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش بوکس: به مدال برنز مسابقات تایلند قانع نبودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید