همایش گردشگری و محیط زیست پاک در همدان برگزار می گردد

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، دبیر اجرایی همایش گفت: در این همایش پروفسور کردوانی استاد برجسته کشور در حیطه گردشگری و جغرافیا و پدر کویرشناسی ایران و 16 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه حضور دارند.

همایش گردشگری و محیط زیست پاک در همدان برگزار می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا قیمت مناسب هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

حمیدرضا سمواتی اضافه نمود: محورهای همایش شامل گردشگری و محیط زیست، گردشگری و جغرافیا، گردشگری و اکوتوریسم، گردشگری و اکوسیستم های آبی و تالابی، گردشگری در مناطق حفاظت شده و پارک های ملی و جنگلی است.

وی گردشگری و آمایش سرزمین، گردشگری در سواحل، گردشگری و توسعه پایدار، گردشگری شهری و روستایی، گردشگری و مدل های اقلیمی، استراتژی های هدفمند کردن مدیریت گردشگری، گردشگری فرهنگی و مذهبی و موضوعات مرتبط با گردشگری و جغرافیا و محیط زیست را از دیگر محورهای همایش برشمرد.

وی گفت: آخرین مهلت ارسال متن کامل مقالات 26 بهمن 1394، اعلام نتایج داوری مقالات یکم اسفند ماه و آخرین مهلت ثبت نام در همایش 6 اسفند ماه امسال است.

سمواتی اضافه نمود: همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پاک 13 اسفندماه در همدان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 721

به "همایش گردشگری و محیط زیست پاک در همدان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش گردشگری و محیط زیست پاک در همدان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید