هیچ توسعه یافتگی در صنعت گردشگری خراسان رضوی رخ نداده است، حذف سفر از سبد هزینه ای خانوار

به گزارش مجله آی سیب، دبیر انجمن خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی گفت: هیچ توسعه یافتگی در صنعت گردشگری حراسان رضوی رخ نداده و در این حوزه به هیچ نظم مدرنی دست پیدا نکرده ایم.

هیچ توسعه یافتگی در صنعت گردشگری خراسان رضوی رخ نداده است، حذف سفر از سبد هزینه ای خانوار

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

مجید فرقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: بریده شدن بروکراسی های اداری در این بخش می تواند بسیار یاری دهنده باشد چراکه مسئولان باید بدانند با آیین نامه نوشتن و صدور بخشنامه هیچ کدام از شاخصه های صنعت گردشگری رشد نمی نماید.

وی با اشاره به شرایط رکودی که هم اکنون در اقتصاد کشور حاکم است، اعلام نمود: این موضوع روی خانواده ها تأثیر بسیار زیادی گذاشته و با اینکه سابق بر این سفر جزء سبد هزینه ای خانوار به حساب می آمد هم اکنون این مقوله به طور کل حذف شده است.

دبیر انجمن خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی با بیان اینکه هم اکنون حدود 400 دفتر خدمات مسافرت هوایی در این استان فعالیت دارند، توضیح داد: تعداد بالای این واحدها با توجه به اینکه آژانس های مسافرتی سهم بسیار کمی در مدیریت سفر دارند اصلا توجیه نداشته و سبب ضرر صاحب واحد صنفی شده است.

فرقانی اضافه کرد: به بیان دیگر آژانس های هواپیمایی هستند که باید موضوع پروازها و یا خدمات ارائه شده به مسافران را مدیریت نمایند اما این اتفاق نیفتاده و به همین علت سوددهی آن ها بسیار پایین است.

وی اعلام نمود: همچنین صنف خدمات مسافرت هوایی از جمله اصنافی است که باید در ماه 2 بار مالیات مستقیم و هر 3 ماه یک بار مالیات بر ارزش اضافه کرده پرداخت کند بنابراین این موضوع نیز از جمله عللی است که فعالیت مالی را برای این افراد از توجیه خارج می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 700

به "هیچ توسعه یافتگی در صنعت گردشگری خراسان رضوی رخ نداده است، حذف سفر از سبد هزینه ای خانوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ توسعه یافتگی در صنعت گردشگری خراسان رضوی رخ نداده است، حذف سفر از سبد هزینه ای خانوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید