واگذاری خودروسازان تا خاتمه سال 99 قطعی شد

به گزارش مجله آی سیب، اقتصاد نیوز: به گفته سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صمت، خودروسازان تا سرانجام سال 99 واگذار می شوند.

واگذاری خودروسازان تا خاتمه سال 99 قطعی شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ افشار فتح الهی با بیان این خبر اضافه نمود: واگذاری این شرکت ها در سه مرحله تعریف شده است، که باید انجام بشود.

وی در ادامه تشریح کرد: مرحله اول واگذاری اموال غیرتولیدی آنها است که الان آغاز شده و بخشی از آنها واگذار شده و بخشی دیگر با فرآیند کارشناسی در حال اجرا است.

سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صمت با بیان اینکه سطح دیگر واگذاری مربوط به شرکت های زیرمجموعه وابسته به خودروسازان است، گفت: واگذاری این شرکت ها ممکن است در قالب سهام یا مالکیت کامل باشد که در بخشی از شرکتهای اولویت دار این کار آغاز شده است.

فتح الهی ادامه داد: در نهایت نیز واگذاری شرکتهای اصلی است که طبق برنامه زمان بندی ما تا سرانجام سال 1399 باید انجام بشود و تا آن زمان همه این سه مرحله باید اجرا شده باشد.

وی اضافه نمود: در جلسه ای که با اعضای هیات مدیره شرکت ها و دستگاه های مرتبط داشتیم روی این موضوع تاکید شده است که این شرکتها موظف هستند تا بر اساس این برنامه کار را با رعایت الزامات قانونی جلو ببرند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 704

به "واگذاری خودروسازان تا خاتمه سال 99 قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری خودروسازان تا خاتمه سال 99 قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید