کاهش 13 درصدی واحد های تولیدی و صنعتی غیرفعال شهرک های صنعتی در سال 99 ، ایجاد مراکز تسهیل گری کسب وکار ها در 5 استان

به گزارش مجله آی سیب، وزیر صنعت، معدن و تجارت از کاهش 13 درصدی واحد های تولیدی و صنعتی غیرفعال و افزایش 9 درصدی واحد های فعال در شهرک های صنعتی در سال 99 اطلاع داد و گفت: به زودی مراکز تسهیل گری کسب وکار ها در 5 استان کشور به صورت آزمایشی ایجاد می گردد.

کاهش 13 درصدی واحد های تولیدی و صنعتی غیرفعال شهرک های صنعتی در سال 99 ، ایجاد مراکز تسهیل گری کسب وکار ها در 5 استان

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ دیزل بیشتر بدانید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، علیرضا رزم حسینی در نهمین جلسه شورای هماهنگی امور صنایع و فناوری پیشرفته وزارت صمت که در محل دفتر وزارتی برگزار گردید، با تاکید بر لزوم بهبود فضای کسب و کار و برطرف موانع فراوری در سال مزین به شعار فراوری؛ مانع زدایی ها، پشتیبانی ها اظهار کرد: ایجاد مراکز تسهیل گری کسب وکار ها در جلوگیری از اتلاف وقت سرمایه گذاران و تسریع در راه اندازی واحد های فراوریی و صنعتی موثر واقع خواهد شد.

وی اضافه کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به زودی در 5 استان کشور مراکز تسهیل گری کسب وکار ها را به صورت پایلوت ایجاد و ارائه خدمات به متقاضیان را شروع می نماید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته برای فعال سازی مجدد واحد های فراوریی و صنعتی دارای مشکل توضیح داد: در سال 99 نسبت به سال ماقبل آن، تعداد واحد های فعال در شهرک های صنعتی 9 درصد افزایش و تعداد واحد های غیبرطرفال 13 درصد کاهش یافت که نشان دهنده کوشش اجرا شده برای برطرف مشکل اینگونه واحدهاست.

رزم حسینی درباره مهمترین اقدامات انجام گرفته برای راه اندازی مجدد واحد های غیبرطرفال اضافه کرد: 24 درصد از واحد های فعال شده به وسیله واگذاری کامل به وسیله مالک اصلی به سرمایه گذار تازه، 18 درصد به وسیله مشارکت با سرمایه گذار تازه و 16 درصد هم به وسیله تامین مواد اولیه، مجددا راه اندازی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1721

به "کاهش 13 درصدی واحد های تولیدی و صنعتی غیرفعال شهرک های صنعتی در سال 99 ، ایجاد مراکز تسهیل گری کسب وکار ها در 5 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 13 درصدی واحد های تولیدی و صنعتی غیرفعال شهرک های صنعتی در سال 99 ، ایجاد مراکز تسهیل گری کسب وکار ها در 5 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید