کاهی: انعام زورکی در پمپ بنزین ها نپردازید

به گزارش مجله آی سیب، اپراتور های صندلی ها مبالغ بیشتری را از مالکان خودرو دریافت می نمایند که این کار طبق گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی غیر قانونی است.

کاهی: انعام زورکی در پمپ بنزین ها نپردازید

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، علی رغم اینکه طبق دستورالعمل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی پمپ بنزین ها در زمان شیوع ویروس کرونا موظف به انجام فرایند سوخت گیری خودرو در صورت تقاضای راننده هستند، اما دیده می گردد که اپراتور های صندلی ها مبالغ بیشتری را برای انجام این کار از مالکان خودرو دریافت می نمایند که این کار طبق گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی غیر قانونی بوده و افراد می توانند این موضوع را گزارش دهند.

فاطمه کاهی با تاکید بر اینکه اگر فردی تمایل داشته باشد می تواند مبلغ اضافه تری را به متصدی صندلی ها پرداخت کند، اظهار کرد: دریافت هزینه اضافه تر از مبلغ بنزین بدون اطلاع راننده قانونی نیست و اگر گزارش تخلفی صورت بگیرد، با صندلی و اپراتور متخلف برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، اپراتور های صندلی ها نباید مبلغی اضافه بر مبلغ سوخت را مطالبه نمایند، مگر اینکه خدمات دیگری را با رضایت مشتری ارائه دهند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با تاکید بر اینکه افراد می توانند شکایت خود را به شماره 09627 مرکز پاسخگویی وثبت شکایات شرکت ملی پخش گزارش دهند، گفت: شکایت در سریع ترین زمان ممکن مورد آنالیز و بازبینی قرار می گیرد و حتما به این موضوعات رسیدگی می گردد.

به گفته کاهی، اگر فردی به اپراتور ها اعتماد ندارد، بهتر است فرایند سوخت گیری به وسیله خود فرد انجام گردد، اما در مجموع هیچ اپراتوری اجازه برداشت مبلغ بیشتر از کارت افراد را ندارد و اگر شخصی متوجه این اقدام گردد، می تواند موضوع را گزارش دهد.

منبع: ایسنا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1863

به "کاهی: انعام زورکی در پمپ بنزین ها نپردازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهی: انعام زورکی در پمپ بنزین ها نپردازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید