طراحی سایت: گروسی: آژانس دوربین های نظارتی جدیدی را در سایت کرج نصب می نماید

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز چهارشنبه در پیامی توییتری از توافق میان این نهاد و ایران در مورد نصب دوربین های نظارتی در مجتمع تسا کرج اطلاع داد.

طراحی سایت: گروسی: آژانس دوربین های نظارتی جدیدی را در سایت کرج نصب می نماید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در این خصوص ادامه داد: این موضوع برای راستی آزمایی ذیل توافق هسته ای بسیار مهم است و کار برای پرداختن به مسائل مهم پاردمانی دیگر ادامه خواهد داشت.

این در حالیست که پیشتر نیز روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از یک مقام ارشد ایرانی و غربی ادعا نموده بود که تهران و آژانس بین المللی انرژی اتمی برای نصب دوربین های نظارتی در تأسیسات ساخت سانتریفیوژ در کرج توافق نموده اند.

به گزارش خبرنگاران، در آخرین روز از همایش گردهمایی رؤسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه که با حضور وزیر امور خارجه و معاونان این وزارتخانه برگزار گردید، امیرعبداللهیان در سخنانی اعلام نموده بود: گفتگوهای عزت مندانه از ابتدای عمر دولت در دستور کار بوده و کماکان نیز همین رویکرد با جدیت و سخت کوشی تیم مذاکره کننده دنبال می گردد.

وی با اشاره به نحوه تعامل ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی و اینکه این سازمان بین المللی در مقاطعی از ابزار فنی برای تاثیرگذاری سیاسی بر گفتگوهای وین استفاده نموده گفت: شب گذشته به توافق خوبی با آژانس دست پیدا کردیم که می تواند بعضی نگرانی های ادعایی درخصوص برنامه هسته ای صلح آمیز ایران را بر طرف نموده و تداوم بیش از پیش همکاری های متقابل با آژانس را در پی داشته باشد.

لازم به ذکر است که در پی اقدام خرابکارانه علیه مجتمع تسا در کرج، تهران اعلام نموده بود که تنها پس از آنالیز های فنی و امنیتی نهادهای مسئول، اجازه سرویس یا تعویض دوربین ها را خواهد داد. بر این اساس، اکنون آنالیز های ایران انجام شد و لذا اجازه تعویض دوربین ها داده شده است؛ اما اجازه کنونی تهران به معنی ارسال تصاویر نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2036

به "طراحی سایت: گروسی: آژانس دوربین های نظارتی جدیدی را در سایت کرج نصب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: گروسی: آژانس دوربین های نظارتی جدیدی را در سایت کرج نصب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید