اجرای طرح فروش محصولات ایران خودرو؛ دوشنبه ها

به گزارش مجله آی سیب، خبرگزاری خبرنگاران- گروه صنعتی ایران خودرو، براساس سیاست های وزارت صمت در افزایش عرضه خودرو و تنظیم بازار، برنامه های فروش هفتگی محصولات خود را از هفته آینده، دوشنبه ها به اجرا می گذارد.

اجرای طرح فروش محصولات ایران خودرو؛ دوشنبه ها

به گزارش خبرنگاران؛ معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در این باره گفت: با تحقق برنامه های افزایش تیراژ تولید، تا خاتمه سال 100 هزار دستگاه خودرو بیش تر از تعهدات و در قالب فروش فوق العاده به بازار عرضه خواهیم کرد.

بابک رحمانی افزود: با توجه به برنامه ریزی هایی که از قبل اجرا شده، برنامه فروش این هفته در روز شنبه با فروش فوق العاده محصولات انجام و فروش هفتگی روز های دوشنبه از هفته آینده به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی شرح داد: روز های دوشنبه به صورت ثابت، برنامه فروش در قالب های مختلف فروش فوق العاده، پیش فروش یک ساله و همچنین مشارکت در تولید اجرا خواهد شد.

رحمانی از پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید 80 هزار دستگاه خودرو تا خاتمه سال خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی های اجرا شده پس از اصلاح قیمت ها و رویکرد افزایش عرضه، انتظار می رود بازار خودرو در ماه های خاتمهی سال، به تعادل برسد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2010

به "اجرای طرح فروش محصولات ایران خودرو؛ دوشنبه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح فروش محصولات ایران خودرو؛ دوشنبه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید