تور اروپا: افزایش بی سابقه گاز در اروپا

به گزارش مجله آی سیب، تهران (پانا) - قیمت گاز اروپا در خاتمه معاملات چهارشنبه با جهشی شدید روبرو شد و برای اولین بار در تاریخ از 1,900 دلار برای هر 1,000 متر مکعب فراتر رفت.

تور اروپا: افزایش بی سابقه گاز در اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش راشاتودی، قیمت گاز اروپا در سرانجام معاملات چهارشنبه با جهشی شدید روبرو شد و برای اولین بار در تاریخ از 1,900 دلار برای هر 1,000 متر مکعب فراتر رفت و به معادل 186 دلار برای هر مگاوات ساعت برق خانوارهای اروپا رسید.

طبق داده های اینترکانتیننتال اکسچنج (آی سی ای) قیمت پیش فروش هر 1,000 متر مکعب گاز طبیعی برای تحویل در ماه نوامبر، در بورس تی تی اف هلند، به 1,936 دلار رسید.

قیمت های انرژی اروپا در حالی همچنان در حال جهش هستند که اولین بخش خط لوله گاز نورد استریم 2 که گاز روسیه را به اروپا انتقال می دهد با گاز طبیعی در حال پر شدن است. به گفته اوپراتورهای این خط لوله راهکارهای آزمایش ظرفیت خط در حال اجرا است اما این خط لوله هنوز منتظر اخذ مجوزهای نهایی از مقامات آلمانی برای باز کردن شیر خود می باشد.

طبق تخمین نو ساکسو بانک بازگشایی و شروع به کار این خط لوله در سه ماهه چهارم سال جاری می تواند قیمت گاز طبیعی در اروپا را تا پایین ترین سطح تاریخ کاهش دهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1847

به "تور اروپا: افزایش بی سابقه گاز در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: افزایش بی سابقه گاز در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید