انفجار تانکر سوخت در مرکز سیرالئون 91 کشته برجای گذاشت

به گزارش مجله آی سیب، مقامات محلی در سیرالئون اعلام کردند که روز آدینه در اثر انفجار یک تانکر سوخت در مرکز سیرالئون، 91 نفر کشته و بیش از 100 نفر زخمی شدند.

انفجار تانکر سوخت در مرکز سیرالئون 91 کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگاران، دولت هنوز تعداد کشته شدگان را تایید ننموده است، اما مدیر سردخانه مرکزی ایالتی در فری تاون، مرکز سیرالئون گفت که در پی انفجار 91 جسد دریافت نموده است.

آمارا جامبای، معاون وزیر بهداشت سیرالئون، به رویترز گفت که 100 مصدوم دیگر برای درمان در بیمارستان ها بستری شده اند.

تصاویری که به طور گسترده در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده، اجساد چندین قربانی سوخته را نشان می دهد که در خیابان ها بر روی زمین افتاده اند و آتش در مغازه ها و خانه های اطراف شعله ور شده است.

جولیوس مادا بیو، رئیس جمهوری سیرالئون، ضمن ابراز همدردی با خانواده هایی که عزیزانشان را از دست داده و کسانی که آسیب دیده اند، گفت: دولت من برای حمایت از خانواده های آسیب دیده هر کاری که بتواند انجام خواهد داد.

پیش تر نیز تصادف کامیون های حامل سوخت در جنوب صحرای آفریقا منجر به کشته شدن تعداد زیادی از افرادی شد که برای جمع آوری سوخت تجمع نموده بودند. این افراد معمولا برای جمع آوری سوخت ریخته شده بر روی زمین دور تانکر های سوخت جمع می شوند.

در سال 2019، انفجار یک تانکر در شرق تانزانیا باعث کشته شدن 85 نفر شد، در حالی که حدود 50 نفر نیز در یک فاجعه مشابه در جمهوری دموکراتیک کنگو در سال 2018 کشته شدند.

شهردار فری تاون با بیان اینکه مقدار خسارت هنوز معین نیست، گفت: پلیس و معاون وی برای یاری به مسئولان مدیریت بحران در محل حادثه حضور دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1925

به "انفجار تانکر سوخت در مرکز سیرالئون 91 کشته برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار تانکر سوخت در مرکز سیرالئون 91 کشته برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید