توزیع میوه و کالا های اساسی نوروز

به گزارش مجله آی سیب، رئیس سازمان صمت استان فارس گفت: هیچ کمبودی در توزیع میوه وکالا های اساسی شب عید در استان فارس وجود ندارد.

توزیع میوه و کالا های اساسی نوروز

به گزارش از ، حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صمت استان فارس اظهار کرد: هیچ کمبودی به لحاظ کالا های اساسی شب عید در استان وجود ندارد و امکان افزایش سهمیه استان نیز وجود دارد.

او ادامه داد: توزیع میوه شب عید از 2 روز پیش شروع شده و نزدیک به 100 تن سیب و پرتغال در بازار استان و واحد های خرد پخش شده است.

حمیدرضا ایزدی با بیان اینکه بخش دیگری از کالا ها که در ستاد تنظیم بازار گوشت قرمز و مرغ است، اضافه نمود: برای گوشت منجمد قرمز و مرغ مجوز های لازم گرفته شده و آخر هفته 600 تن در مراکز معین شده توزیع می گردد.رئیس سازمان صمت استان فارس گفت: برای برنج نیز مجوز توزیع اخذ و سهمیه هر شهرستان معین شده و شرکت های تعاونی باید برای توزیع تقاضا و حواله را دریافت نمایند.

او توضیح داد: کوشش شده که با توجه به شرایط موجود و شرایط شیوع بیماری کرونا مراکز را گسترش و در همه شهر های استان به صورت مناسب پراکنده باشند تا تجمع و ازدحامی برای خرید کالا و زمینه گسترش بیماری ایجاد نگردد.

رئیس سازمان صمت استان فارس افزود: شرکت های تعاونی و فروشگاه های عظیم براساس تقاضای خودشان مورد آنالیز قرار می گیرند و پس از آن حواله توزیع کالا به آن ها داده می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 909

به "توزیع میوه و کالا های اساسی نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع میوه و کالا های اساسی نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید