کنفرانس بین المللی گرمایش و سرمایش برگزار می گردد

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، ششمین کنفرانس بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع فردا با حضور بیش از 500 کارشناس، محقق، استاد دانشگاه و مهندسان مشاور، پیمانکاران فراوری و تامین کنندگان تجهیزات و سیستم های تاسیساتی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، ترکیه، آلمان، فنلاند، عمان، پاکستان و دفتر برنامه محیط زیست ملل متحد درمحل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می گردد.

کنفرانس بین المللی گرمایش و سرمایش برگزار می گردد

در این کنفرانس بین المللی مهمترین روش های مصرف انرژهای نوین از جمله انرژی هسته ای، خورشیدی و دینامیکی مورد آنالیز قرار می گیرد.

قرار است در این کنفرانس که معاونان وزارتخانه های نفت، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، سازمان انرژی اتمی، سازمان بهینه سازی مصرف سوخت و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز حضور خواهند داشت، از میان 255 مقاله دریافتی 55 مقاله ارائه گردد.

دبیر علمی ششمین کنفرانس بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع گفت: در برگزاری این کنفرانس کوشش شده از همه ظرفیت های علمی و تحقیقاتی بخش های مختلف کشور بهره گیری گردد.

عباس عباسی اضافه نمود: ظرفیت ها و توانمندی های فراوانی در بین محققان داخلی در حوزه تاسیسات ساختمانی وجود دارد و در کوشش هستیم که این کنفرانس بستری برای ارائه این پتانسیل و ایجاد فضایی برای شبکه های تحقیقاتی باشد.

وی اظهارداشت: در اطلاع رسانی این کنفرانس بسیار کوشش نموده ایم تا همه استان های کشور در آن حضور داشته باشند، لذا هر ساله شاهد حضور شرکت کنندگان از سازمان ها و شرکت های متنوع با دیدگاه ها و روینمودهای متفاوتی از سراسر کشور هستیم.

علی شالباف خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی های برجسته کنفرانس های بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع که آن را از سایر رویدادهای مشابه در داخل کشور متمایز نموده، استقبال و پذیرش آن در فراتر از مرزهای کشور است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 440

به "کنفرانس بین المللی گرمایش و سرمایش برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس بین المللی گرمایش و سرمایش برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید