ایمپلنت بدون درد و استرس به روش دیجیتال بدون جراحی

به گزارش مجله آی سیب، فردی که بین دندان های قدامی اش فاصله دارد، چگونه می­ تواند با روش لایه چینی لامینت یا به روش کامپوزیت ونیر یا روکش تمام سرامیک با انتخاب مواد و رنگ های کاملا طبیعی به روش حرفه ای و با همکاری لابراتوار قدرتمند در تکامل درمان، بازسازی و برطرف عیب این لبخند اقدام کند. فردی که بین دندان های قدامی اش فاصله دارد، چگونه می­ تواند با روش لایه چینی لامینت یا به روش کامپوزیت ونیر یا روکش تمام سرامیک با انتخاب مواد و رنگ های کاملا طبیعی به روش حرفه ای و با همکاری لابراتوار قدرتمند در تکامل درمان، بازسازی و برطرف عیب این لبخند اقدام کند.

ایمپلنت بدون درد و استرس به روش دیجیتال بدون جراحی

با فردی که از بی نظمی دندانی رنج می­ برد و این بی نظمی در روابط عمومی او در ارتباط با دوستان یا دیگران اثر سوء و مخربی گذاشته است می­ تواند به درمان ارتودنسی و ردیف کردن دندان ها با روش های پیشرفته اقدام کند و سرشار از امید و اعتماد به نفس در زندگی گردد.

یا فردی که دندان خراب دارد و امیدی به نگهداری آن ندارد یا کاملا مجبور به کشیدن آن شده است، چگونه می­ تواند با درمان کاشت ایمپلنت با تکنیک ها و برند های پیشرفته روز و معتبر جهان، این مشکل را جبران و زیبایی و شادابی را به لبخند چهره خود بازیابی کند و بهتر از گذشته متحول و زیبا گردد.

به همین دلیل، می­ توان بسیاری از مسائل دهانی و دندانی و چهره را برطرف و درمان کرد و فرد را از نابسامانی به رضایت و آرامش رساند، مشروط به این گونه تشخیص و درمان صحیح اعمال گردد. بدیهی است تحقق این سلامتی و زیبایی در یک انسان باعث دمیدن روح خوشبختی در افراد یک جامعه و بازتاب آن به اطرافیان و دوستان می­گردد و فرد را محبوب تر و جذاب تر می­ کند.

عضو سازمان رسمی نظام پزشکی کشور

عضو انجمن دندانپزشکان ایران

رتبه پنجم آزمون جامع دندانپزشکی کشور سال 1371

دندانپزشک زیبایی و جراحی معروف ترین و معتبرترین برندهای ایمپلنت آمریکا و اروپا (سوئیس ، آلمان ، فرانسه ، سوئد و کره جنوبی)

دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Zimmer کشور آمریکا

دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Horisons کشور آمریکا

دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Astra کشور سوئد

دارای تجربه 25 سال درمان بالینی در ایران و خارج از کشور

جشنواره عیدانه

ایمپلنت با روکش با تکنولوژى روز

2500000 تومان مدت محدود

بدون جراحى و بدون درد و استرس

02122089003

02166466298

@dr.fooladgar

drfooladgar.com

منبع: برترین ها
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 226

به "ایمپلنت بدون درد و استرس به روش دیجیتال بدون جراحی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمپلنت بدون درد و استرس به روش دیجیتال بدون جراحی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید